• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد:

مراسم سراسری «جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز» باحضور استاندار تهران

  • کد خبر : 7322
مراسم سراسری «جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز» باحضور استاندار تهران
مراسم سراسری «جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز» با حضور جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

به گزارش وطن شهر و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، مراسم سراسری «جهاد و مقاومت؛ از دیروز تا امروز» صبح امروز (چهارشنبه) با حضور «علیرضا فخاری» استاندار تهران، سردار «محمدقاسم ناظر» مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، سردار «علی‌اصغر محسن‌شیخی» جانشین مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید جعفر طباطبایی» رئیس عقیدتی سیاسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، «سیدمحمدحسین حجازی» مدیر عامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد، سرهنگ پاسدار «محمدمهدی حسن‌زاده» مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران و جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس و خانواده های شهدا در سالن خلیج فارس موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

در انتهای این مراسم، حضرت امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی برای جمعی از پیشکسوتان و فعالان حوزه دفاع مقدس و مقاومت، اقشار و اقوام ایرانی، نمایندگان ادیان توحیدی، خانواده شهدای دفاع مقدس، مدافعان امنیت و مدافعان سلامت در حسینیه امام خمینی (ره)، و جمع دیگری از پیشکسوتان دفاع مقدس بصورت ارتباط تصویری با همه مراکز استان‌ها ایراد سخنرانی کردند.

همچنین در جریان این مراسم باشگاه مخاطبان موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس رونمایی و افتتاح شد و میهمانان امروز جزو اولین افرادی بودند که عضو این باشگاه شدند. اعضای باشگاه مخاطبان موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس می‌توانند از امکانات موزه و بخش‌های مختلف آن جهت بازدید استفاده کنند. این بخش‌ها شامل موزه مقاومت، لباس سربازی و تالارهای است.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=7322
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.