• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024

لزوم محتوا سازی مظلومیت مردم فلسطین برای آیندگان از سوی شهرداری تهران

  • کد خبر : 8889
لزوم محتوا سازی مظلومیت مردم فلسطین برای آیندگان از سوی شهرداری تهران

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران از معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری خواست که نسبت به تولید محتوا در خصوص مظلومیت مردم فلسطین در حوادث اخیر و بمباران بیمارستان المعمدانی اقدام کند. به گزارش وطن شهر و به نقل از ایسنا، مهدی عباسی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای […]

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران از معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری خواست که نسبت به تولید محتوا در خصوص مظلومیت مردم فلسطین در حوادث اخیر و بمباران بیمارستان المعمدانی اقدام کند.

به گزارش وطن شهر و به نقل از ایسنا، مهدی عباسی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران با بیان اینکه اسرائیل شر مطلق است، گفت: بعد از حادثه بیمارستان المعمدانی یک تحقیقی در خصوص حوادث مشابه انجام دادم و در تحقیقات متوجه شدم که پیش از این نیز کشتار صبرا و شتیلا از سوی رژیم صهیونیستی انجام شده است و امروز هم مجددا این رژیم چنین کشتاری را به راه انداخت.

وی با بیان اینکه برای من جالب بود که چرا برخی از کشورها حامی اقدامات اسرائیل هستند و یا نصفه نیمه از آن حمایت می‌کنند، افزود: در بررسی‌ها متوجه شدم که این کشورها هم خودشان پیشینه‌ای شبیه به اسرائیل دارند. مثلا در کانادا کشتار کودکان در مدارس بومی را از یاد نبرده‌ایم و حالا مدعیان حقوق بشر با فیگور رسانه عده‌ای شده‌اند که تاریخچه و کارنامه سیاهی دارند.

عباسی گفت: از معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران می‌خواهم که به موضوع محتوا سازی برای آیندگان ورود کند؛ چرا که اگر دقت نکنیم چند سال بعد با قدرت رسانه‌ای و فریب افکار عمومی جای قاتل و مقتول عوض خواهد شد.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=8889
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.