• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
پیرهادی تاکید کرد:

لزوم اصلاح روند ارائه کارت منزلت در مترو

  • کد خبر : 893
لزوم اصلاح روند ارائه کارت منزلت در مترو
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: بیشترین بهره‌برداران کارت‌های منزلت سالمندان هستند لذا باید روند ارائه کارت‌ها اصلاح شود.

به گزارش وطن شهر و به نقل از شهر، مهدی پیرهادی در یکصد و پنجاه و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم برای یک درصد از جمعیت مبتلا به اوتیسم قدمی برداریم، اظهار کرد: امید می رود جمعیت اوتیسم در کشور روز به روز روند کاهشی داشته باشد.

وی با اشاره به بازدید از مترو، خاطرنشان کرد: متأسفانه شاهد تجمع تعدادی از شهروندان برای عدم صدور کارت منزلت بودیم که پس از پیگیری هایی که انجام شد، بخشی از آن مرتفع شد و با حضور مدیرعامل سازمان فاوا بخشی از اقدامات صورت گرفت اما هنوز مشکل کارت منزلت به صورت کامل حل نشده است.

پیرهادی تأکید کرد: تعداد باجه های ارائه کارت های منزلت در گذشته بیشتر از این بود اما امروز تنها پنج ایستگاه این خدمات را ارائه می دهد؛ بیشترین بهره برداران کارت های منزلت سالمندان هستند لذا باید روند ارائه کارت ها اصلاح شود.

وی با بیان اینکه فاوا پس از حمله سایبری سال گذشته در بخش هایی هنوز نتوانسته به شرایط عادی بازگردد، گفت: در جلسات و بازدیدها به این می رسیم که بخش فاوا تعطیل است و ماه ها باید در انتظار بود که یک اپلیکیشن به نتیجه برسد.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=893
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.