• امروز : یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 22 September - 2024

فعالیت ۲۱۰۰ اتوبوس از ساعت ۵:۳۰ صبح اول مهرماه

  • کد خبر : 24126
فعالیت ۲۱۰۰ اتوبوس از ساعت ۵:۳۰ صبح اول مهرماه
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران از فعالیت ۲۱۰۰ اتوبوس از ساعت ۵:۳۰ صبح امروز اول مهرماه خبر داد.

به گزارش وطن شهر و به نقل از ایسنا، مهدی علیزاده در جلسه امروز ستاد استقبال از مهر ۱۴۰۳ که در مرکز کنترل ترافیک شهرداری تهران برگزار شد با بیان اینکه نسبت به نظافت همه اتوبوس‌ها اقدام شده است، اظهار کرد: ۲۱۰۰ دستگاه اتوبوس از ساعت ۵:۳۰ صبح امروز اولین روز سال تحصیلی جدید آماده خدمت‌رسانی به مردم است.

وی افزود: امسال نیروهای ستادی و اداری را با کاورهای سفید سازماندهی کرده‌ایم تا به کمک واحدهای گشت بیایند و تا ۲۰ مهر نظارت و گشت‌زنی را در دو نوبت صبح و عصر افزایش خواهیم داد.

علیزاده ادامه داد: ۱۰۰ دستگاه جدید در دو نوبت به ناوگان اتوبوسرانی تهران اضافه خواهد شد و اتوبوس‌های چینی نیز تا اواخر مهر، به محض ورود به کشور، به ناوگان خواهند پیوست.

به گزارش ایسنا، مهدی جمالی نژاد معاون وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور نیز در جلسه ستاد استقبال از مهر شهرداری تهران با بیان اینکه در سنوات گذشته طرح استقبال از مهر ماه در شهرهای مختلف اجرایی شده‌ است، گفت: معاون اول رئیس جمهور نیز به موضوع ترافیک مهر وارد شدند و امسال هم آیین نامه سرویس مدارس متفاوت شده بود و در این راستا جلسات ویژه ای برای هماهنگی سرویس مدارس برگزار کردیم.

وی با بیان اینکه برای رایگان شدن مترو و اتوبوس در هفته اول مهر ماه، شهرداری تهران پیش قدم شد و این کار در کلانشهرهای دیگر اجرا شد و مابقی کلانشهر ها نیز برای اجرای حمل و نقل رایگان برای دانش‌آموزان و دانشجویان اجازه گرفتند، گفت: همچنین در مورد رایگان شدن سرویس مدارس استثنایی نیز این مهم در سایر شهرها اجرا شد.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=24126
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.