به گزارش وطن شهر و به نقل از اکوایران، محله نواب در جنوب غرب تهران و منطقه ۱۰ پایتخت قرار دارد. این محله از شمال به تونل توحید و بزرگراه چمران و از جنوب به بزرگراه تندگویان و شهید چراغی متصل می‌شود.یک واسطه‌گر ملکی در محله با اشاره به افزایش قیمت خانه در محله نواب می‌گوید: هم‌اکنون خرید و فروش بسیار کم صورت می‌گیرد و قیمت‌ها چند برابر شده است؛ برای مثال، سال گذشته واحدی ۴۵ متری با ۶۲۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد اما در سال جاری همان واحد به قیمت ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محله نواب، برای واحدی با ۷۹ مترمربع زیربنا و نوساز، ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان و واحدی دیگر با ۵۲ مترمربع ز یربنا و ۳ سال ساخت، ۲ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان تعیین شده است.

آپارتمانی با ۱۰۰ مترمربع زیربنا و ۱۷ سال ساخت، ۴ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان و آپارتمانی دیگر با ۱۲۱ مترمربع زیربنا و ۲ سال ساخت، ۷ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است.واحدی دیگر با ۱۴۰ مترمربع زیربنا و ۱ سال ساخت، ۶ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان و واحدی دیگر با ۹۵ مترمربع زیربنا و ۱۷ سال عمربنا، ۴ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

نواب