• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024

«عروس غزه» به نیمه راه رسید

  • کد خبر : 22282
«عروس غزه» به نیمه راه رسید
پنجمین سوگواره «ریحانه های بهشتی» به همراه اجرای نمایش آیینی «عروس غزه» در محل مرکز همایش‌های بین المللی خلیج فارس موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در حال برگزاری است.

به گزارش وطن شهر و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، پنجمین سوگواره «ریحانه های بهشتی» توسط موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و موسسه فرهنگی هنری نسل امروز بهشتی با هدف انتقال پیام‌ عدالت‌خواهی و مقاومت در برابر ظلم همراه با اجرای نمایشنامه آیینی «عروس غزه» و سرود از ۱۰ مرداد در محل مرکز همایش‌های بین المللی خلیج فارس موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس آغاز شده و تا ۱۹ مردادماه  از ساعت ۱۹ الی ۲۲ ادامه دارد.
در این اثر سعی گردیده که با بهره‌گیری از تکنیک‌های مدرن تئاتر و موسیقی آیینی، صحنه‌هایی از واقعه عاشورا را بازسازی کرده و همزمان به شباهت‌های این واقعه با حوادث جاری در فلسطین اشاره شود. این نمایشنامه با استقبال گسترده‌ای از سوی هنردوستان و منتقدان مواجه شده و بسیاری از آن به عنوان یکی از مهم‌ترین آثار هنری سال یاد می‌کنند.
«زینب عبدالرضا» تهیه کنندگی و «کمال مقدم» کارگردانی این نمایشنامه را بر عهده دارند.
لازم به ذکر است تماشای این اثر رایگان بوده و علاقمندان می توانند جهت ثبت نام سازمانی تا ۱۹ مردادماه ۱۴۰۳ با شماره ۰۹۹۹۹۹۲۴۶۱۰تماس و یا  به نشانی اینترنتی www.evand.com  مراجعه نمایند.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=22282
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.