• امروز : جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 27 September - 2024

طرح «من شهردارم» در دوره سوم به مدارس می‌رود

  • کد خبر : 24334
طرح «من شهردارم» در دوره سوم به مدارس می‌رود
معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران در پویش قرار خدمت در منطقه ۱۲ شهرداری تهران، مشارکت یک میلیون و ۳۵۲ هزار و ۱۳۹ نفر از شهروندان تهرانی در طرح «من شهردارم» را یکی از دستاوردهای برجسته شهرداری دانست.

به گزارش وطن شهر و به نقل از شهر صبح امروز پنجشنبه ۵مهرماه، بیستمین پویش «قرار خدمت» در منطقه ۱۲ برگزار شد.

در این مراسم، مجید باقری بر اهمیت ایجاد محیط کاری صمیمی و بدون تبعیض برای کارکنان شهرداری تأکید کرد و گفت که باید فضایی فراهم شود که کارکنان بتوانند با انگیزه و همدلی بیشتر به فعالیت خود ادامه دهند.

وی به موفقیت بزرگ شهرداری تهران در سطح بین‌المللی نیز اشاره کرد و گفت: ابرپروژه “من شهردارم” که سال گذشته در دومین دوره با مشارکت ۱ میلیون و ۳۵۲ هزار نفر از شهروندان تهرانی اجرا شد، یکی از دستاوردهای برجسته شهرداری است؛ در این ابرپروژه، شهروندان به‌طور مستقیم در انتخاب اولویت‌های شهری مناطق خود مشارکت داشتند و این طرح به عنوان ایده برتر در بین کشورهای مختلف جهان در اجلاس بریکس شناخته شد.

معاون شهردار تهران همچنین به برنامه‌های آینده شهرداری تهران اشاره کرد و از اجرای طرح “من شهردارم” در مدارس شهر تهران نیز خبر داد.

وی اعلام کرد که این بار از دانش‌آموزان خواسته خواهد شد تا نظرات و اولویت‌های خود را برای بهبود محیط مدرسه‌شان ارائه دهند و شهرداری به کمک آن‌ها برای رفع نیازهایشان اقدام خواهد کرد.

باقری همچنین به موضوع مهم مسکن کارکنان شهرداری پرداخت و از آغاز طرحی بزرگ برای ساخت مسکن کارکنان شهرداری خبر داد: این طرح با حمایت شهرداری و بر اساس الگویی موفق، مشابه مدل سفر زیارتی کارکنان به مشهد مقدس و اهدای وام ۵۰میلیونی به همه کارکنان، اجرا خواهد شد و وام‌های تسهیل‌گر برای بهره مندی کارکنان در این پروژه نیز در نظر گرفته شده است.

مجید باقری در پایان سخنان خود بر ضرورت تداوم همکاری‌ها و همدلی‌ها برای ساختن آینده‌ای بهتر و توسعه‌یافته‌تر برای کلانشهر تهران تأکید کرد.

در انتها نیز از کارکنان و مدیران برگزیده شهرداری منطقه ۱۲ با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران و مجید باقری معاون شهردار تقدیر و تجلیل شد.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=24334
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.