• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024

ضیافت افطاری دانشجویان بین‌المللی تهران برگزار شد

  • کد خبر : 16215
ضیافت افطاری دانشجویان بین‌المللی تهران برگزار شد
مراسم افطاری دانشجویان خارجی بیش از ۱۰ دانشگاه تهران به همت معاونت بین‌الملل شهرداری تهران در مجموعه ایوان شمس برگزار شد.

به گزارش وطن شهر و به نقل از شهر، سومین مراسم افطاری دانشجویان خارجی ۱۳ دانشگاه تهران به همت معاونت امور بین‌الملل مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران و با حضور محمدامین توکلی‌زاده، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، عبدالمطهر محمدخانی، سخنگوی شهرداری تهران و رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران و حمیدرضا غلام‌زاده معاون امور بین‌الملل شهرداری تهران در مجموعه فرهنگی و هنری ایوان شمس برگزار شد.

معاون امور بین‌الملل شهرداری تهران در این ضیافت ضمن خوشامدگویی و تبریک آغاز ماه مبارک رمضان به دانشجویان بین‌الملل، گفت: ما در سال‌های اخیر شرایط و برنامه‌های مختلفی برای میهمانان بین‌المللی فراهم کرده‌ایم تا تجربه زیست آن‌ها در شهر تهران تجربه زیست متفاوت و پربارتری شود.

غلام‌زاده برگزاری چنین رویدادهایی را مقدمه آشنایی و برنامه‌های بعدی با دانشجویان خارجی مقیم تهران دانست و بر بهبود امکانات شهرداری تهران برای تسهیل حضور دانشجویان و شهروندان خارجی در تهران تاکید کرد.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=16215
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.