• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024

ضرورت توجه به حوزه‌ سلامت و محیط زیست در مدیریت شهری

  • کد خبر : 5132
ضرورت توجه به حوزه‌ سلامت و محیط زیست در مدیریت شهری
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران بر ضرورت توجه مدیران ارشد شهرداری تهران به موضوع سلامت، ایمنی و محیط زیست ( (HSE مناطق 22 گانه در رویکردهای مدیریت شهری تاکید کرد.

به گزارش وطن شهر و به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، علی نصیری رئیس سازمان و دبیر شورای سیاست گذاری (HSE) شهرداری تهران در سومین نشست مدیران ادارات سلامت، ایمنی و محیط زیست مناطق ۲۲ گانه که با حضور مدیران این اداره برگزار شد، افزود: لازم است مدیران HSE مناطق مشارکت فعالانه و موثری در حوزه رفع خطر و ارتقای ایمنی در سطح شهر تهران داشته باشند.

بر اساس این گزارش، مهم ترین موضوعات مطرح شده در این نشست؛ پایش الزامات سلامت، ایمنی و محیط زیست مراسم پیاده روی اربعین حسینی(ع) و جاماندگان اربعین حسینی(ع)، تشریح نحوه هزینه کرد ردیف بودجه اعتباری ادارات HSE و احراز صلاحیت حرفه ای روسای ادارات HSE مناطق ۲۲ گانه بشمار می آید.

همچنین تبادل نظر در خصوص نظام نامه، ساختار سازمانی و احراز صلاحیت حرفه ای روسای ادارات و همکاری ادارات HSE مناطق ۲۲ گانه با دبیرخانه HSE شهرداری تهران در اجرای پروژه های تعریف شده از دیگر موضوعات مهم این نشست بود.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=5132
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.