• امروز : سه شنبه - ۲۷ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 17 September - 2024
خبر خوش مدیرکل سرمایه‌ انسانی شهرداری‌ تهران:

صدور مجوز تبدیل‌ وضعیت رسمی-کارمندی نیروهای حجمی ایثارگر

  • کد خبر : 651
صدور مجوز تبدیل‌ وضعیت رسمی-کارمندی نیروهای حجمی ایثارگر
مدیرکل سرمایه‌ انسانی شهرداری‌ تهران از صدور مجوز تبدیل‌ وضعیت نیروهای مشمول حجمی ایثارگری در رسته کارمندی خبر داد.

به گزارش وطن شهر و به نقل از روابط عمومی اداره‌ کل سرمایه ‌انسانی شهرداری‌ تهران، اکبر مردانی مدیرکل سرمایه‌ انسانی با اعلام این خبر گفت: با توجه به این‌که تعدادی از همکاران حجمی ایثارگر در مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی هستند و در صورت اقدام‌، احکام این عزیزان در ماهیت کارگری صادر می‌شد، به‌منظور مساعدت در وضعیت آن‌ها طی رایزنی و پیگیری‌های صورت‌ گرفته این معضل رفع و تعیین‌تکلیف شد.

وی ادامه داد: از این‌رو مجوز تبدیل وضعیت کارکنان ایثارگر حجمی با ماهیت کارمندی برای مشمولین دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی که در مشاغل کارمندی فعالیت می‌کنند از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور صادر شد.

به گفته مردانی؛ بر همین اساس در صورت وجود پست کارشناسی بلاتصدی متناسب با مدرک تحصیلی دانشگاهی و داشتن شرایط احراز با رعایت سایر قوانین و مقررات و بخشنامه‌های ابلاغی، انتصاب افرادی که مشمول بندهای (د) و یا (و) تبصره ۲۰ بودجه سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ کل کشور هستند در پست کارشناسی دستگاه‌های اجرایی محل خدمت از نظر قانونی بلامانع است.

مدیرکل سرمایه‌انسانی تصریح کرد: در صورت فقدان پست سازمانی بلاتصدی متناسب با مدرک تحصیلی، پست سازمانی متصدی خدمات عمومی به این دست از ایثارگران تعلق خواهد گرفت.

وی در خاتمه افزود: با تعیین تکلیف مورد مذکور به زودی شاهد تبدیل‌وضعیت افراد مشمول خواهیم بود و احکام رسمی- کارمندی این عزیزان صادر خواهد شد.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=651
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.