• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024

شیوه‌نامه انتخاب کارمند نمونه سال ۱۴۰۲ شهرداری ابلاغ شد

  • کد خبر : 4646
شیوه‌نامه انتخاب کارمند نمونه سال ۱۴۰۲ شهرداری ابلاغ شد

به گزارش وطن شهر: اکبر مردانی مدیرکل سرمایه‌انسانی: باتوجه به نامگذاری روز چهارم شهریورماه به نام «روز کارمند»، دستورالعمل نحوه انتخاب کارمندان و مدیران نمونه شهرداری‌تهران در بیست و دومین جشنواره شهید رجایی تهیه و ابلاغ شد. کلیه کارمندان ثابت، رسمی، قراردادی شرکت خدمات اداری شهر، مؤسسه هادیان شهر، طرف قرارداد مستقیم سازمان‌ها و شرکت‌های […]

به گزارش وطن شهر: اکبر مردانی مدیرکل سرمایه‌انسانی: باتوجه به نامگذاری روز چهارم شهریورماه به نام «روز کارمند»، دستورالعمل نحوه انتخاب کارمندان و مدیران نمونه شهرداری‌تهران در بیست و دومین جشنواره شهید رجایی تهیه و ابلاغ شد.
کلیه کارمندان ثابت، رسمی، قراردادی شرکت خدمات اداری شهر، مؤسسه هادیان شهر، طرف قرارداد مستقیم سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری تهران (قرارداد دائم و مدت‌معین) شاغل در مشاغل کارمندی مشمول این دستورالعمل می‌باشند و از سوی کمیته ارزیابی محل خدمت انتخاب و معرفی خواهند شد.
روحیه و انگیزه فعالیت و کار و تلاش، وفاداری به سازمان و برنامه‌های سازمانی، پایبندی به اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی، داشتن وجدان کاری، تکریم و برخورد مناسب با ارباب رجوع، خلاقیت و نوآوری، ارائه طرح‌های جدید و پیشنهادات ارزنده، تقویت روحیه کارگروهی و مشارکتی، بخشی از شاخص‌های انتخاب کارمند است.
کسب نمره ۸۰ به بالا، داشتن حداقل ۸سال سابقه خدمت در شهرداری‌تهران، کسب نمره ارزشیابی ۹۰ به بالا برای کارمندان ثابت و ۸۵ به بالا برای کارمندان قراردادی در پایان سال ۱۴۰۱، از دیگر شرایط انتخاب کارمندان نمونه می‌باشد.
کارمندان دارای تخلفات اداری طی ۴ سال گذشته و همچنین مدیران و کارمندانی که از سال ۱۳۹۸ به بعد به‌عنوان مدیر و یا کارمند نمونه انتخاب شده‌اند، مشمول این شیو‌نامه نخواهند بود.
لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=4646
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.