• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024

شکم‌سرای ۳۰ تیر؟!

  • کد خبر : 3496
شکم‌سرای ۳۰ تیر؟!

به گزارش وطن شهر، خیابان سی تیر معروف‌ترین فود استریت تهران است که در نزدیکی مرکز شهر قرار دارد. این خیابان سنگ‌فرش از بهترین جاهای دیدنی تهران نیز به شمار می‌رود؛ زیرا به‌جز کافه و رستوران‌های خیابانی متنوع، جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی قابل‌توجهی نیز در این خیابان قرار گرفته‌اند. مهدی چمران رییس محترم شورای اسلامی […]

به گزارش وطن شهر، خیابان سی تیر معروف‌ترین فود استریت تهران است که در نزدیکی مرکز شهر قرار دارد. این خیابان سنگ‌فرش از بهترین جاهای دیدنی تهران نیز به شمار می‌رود؛ زیرا به‌جز کافه و رستوران‌های خیابانی متنوع، جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی قابل‌توجهی نیز در این خیابان قرار گرفته‌اند.

مهدی چمران رییس محترم شورای اسلامی پایتخت گفته قرار بود خیابان سی‌تیر پیاده راه باشد اما امروز چنین نیست، چرا باید چنین شکم‌سرایی مقابل کتابخانه ملی شکل بگیرد؟

‏چمران گفته: عده‌ای وسط خیابان ایستادند و می‌خورند و می‌نوشند و مشخص نیست وضعیت رفت و روب و نظافت و مسائل بهداشتی این محوطه چگونه است!

جناب چمران عزیز، این مدل حرف زدن، دور از شان و شخصیت جنابعالی است. سرزندگی عنصری مهم در ارزیابی کیفی فضاهای عمومی شهرهاست. امثال پیاده‌راه سی تیر و یا به قول شما شکم‌سراها موجب سرزندگی در شهر تهران می‌شوند. مردم شهر نیاز به سرگرمی دارند.

تمام دنیا، پیاده راه‌های این تیپی فراوانند. خانواده‌ها کنار هم غذا می‌خورند و ساعتی را به شادی کنار هم سپری می‌کنند.
تازه اگر آن خودروهای مزخرفی که در خیابان سی تیر تردد می‌کنند، نبودند پیاده راه واقعی و بهتری شکل می‌گرفت. بگذارید چهار تا شادی ساده برای مردم باقی بماند.

 

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=3496
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.