• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024

شهرداری ظرف ۱۵ روز باید پاسخ تذکرات شورا را بدهد

  • کد خبر : 3098
شهرداری ظرف ۱۵ روز باید پاسخ تذکرات شورا را بدهد
رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره زمان پاسخگویی شهرداری تهران به تذکرات اعضای شورای شهر گفت: شهرداری باید ظرف ۱۵ روز پاسخ‌ها را به شورای شهر ارائه کند و اگر در این بازه زمانی پاسخی داده نشود، نامه پیگیری زده خواهدشد.

به گزارش وطن شهر و به نقل از ایرنا، مهدی چمران روز سه‌شنبه در جریان یکصد و شصت و دومین اسلامی شهر تهران با اشاره به موضوع قرآن سوزی اظهارداشت: به خاطر جلوگیری از رشد اسلام عده‌ای از صهیونیست‌ها را به کار می‌گیرند که قرآن را آتش بزنند اما باید بدانند که اسلام با این کارها بیشتر رشد می‌کند.

وی با بیان اینکه وظیفه داریم به بهترین نحو انقلاب اسلامی را به دنیا معرفی کنیم، گفت: باید فلسفه شهادت و عاشورا را همان گونه که رزمندگان در دوران مقدس اجرا کردند، معرفی کرده و ایده شهادت طلبی را از امام حسین علیه السلام بیاموزیم.

چمران پیش از آغاز جلسه امروز نیز درباره چگونگی پاسخگویی شهرداری تهران به تذکرات اعضای شورای شهر به خبرنگاران گفت: به دفتر مصوبات اعلام کرده‌ایم که باید ظرف ۱۵ روز پاسخ‌ها ارائه شود و اگر ظرف ۱۵ روز پاسخ ندهند، نامه پیگیری زده می شود.

وی درباره روند جلسه امروز نیز اظهارداشت: نطق پیش از دستور آقای سروری ، گزارش حساب درآمدها و هزینه های شهرداری در سه ماه اول امسال ، بحث ساماندهی کیوسک‌های شهر در عرصه گل و مطبوعات، گزارش حسابرسی و مصوبه نامگذاری خواهیم داشت.

وی با اشاره به نشست با سازمان آب به منظور آبیاری درختان و بوستان‌ های جنگلی نیز گفت: سال ۸۵ مصوبه ای برای هماهنگی با همه دستگاه‌های اجرایی شهر داشتیم که متاسفانه به تاخیر افتاد و مدتی است مشکل آب داریم و به درخت‌ها وجنگل ها آب نمی دهند و باید با سازمان آب نشستی در این زمینه برگزار شود.

 

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=3098
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.