• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024

سیاه دلان از زنده نگاه داشتن یاد شهید سلیمانی هم هراس دارند

  • کد خبر : 12721
سیاه دلان از زنده نگاه داشتن یاد شهید سلیمانی هم هراس دارند
یک عضو شورای اسلامی شهر تهران با صدور پیامی جنایت تروریستی در گلزار شهدای کرمان همزمان با مراسم بزرگداشت یاد شهید قاسم سلیمانی را محکوم و تاکید کرد: بزرگترین هراس دشمنان ایران و نظام اسلامی این است که فرهنگ شهادت و ایثار زنده نگاه داشته شود و همانا شهید سلیمانی مصداق بارز ایثار، فداکاری و وفاداری به ولایت بود.

به گزارش وطن شهر و به نقل از ایسنا، احمد صادقی  با صدور پیامی جنایت تروریستی در گلزار شهدای کرمان همزمان با مراسم بزرگداشت یاد شهید قاسم سلیمانی را محکوم کرد و نوشت: بزرگترین هراس دشمنان ایران و نظام اسلامی این است که فرهنگ شهادت و ایثار زنده نگاه داشته شود و همانا شهید سلیمانی مصداق بارز ایثار ، فداکاری و وفاداری به ولایت بود.

بار دیگر  ایران اسلامی در ماتم و غم از دست دادن بیگناهانی فرو رفته است که جرمشان محبت و حب فرزند انقلاب، ولایت و شهادت بود.

کوردلان، سیاه دلان و جنایتکاران همزمان با  سالروز ولادت حضرت فاطمه (س)  دخت  پیامبر اسلام، در اقدامی، جنایتکارانه موجب شهید و مجروح شدن عده‏ ای از هموطنانمان شدند که در مراسم گرامیداشت شهید سلیمانی در گلزار شهدای کرمان گرد هم آمده بودند.

زنان و کودکان بیگناه به چه جرم و گناهی شهید شدند، آنان که شبانه روز مدعی و منادی حقوق بشر هستند چرا دچار خفقان شده اند و دم بر نمی آورند. این است منطق سیاه دلان و کوردلان که بر آمده از منطق وسیاست استکبار و صهیونیست است. شما به اینان می خواهید اعتماد کنید! زهی خیال باطل.

اینجانب ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی جنایت‌کارانه، شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان را  به صاحت مقدس حضرت ولیعصر(عج)، مقام معظم رهبری، خانواده های آنان و ملت مسلمان ایران تسلیت گفته و خواستار پیگیری، شناسایی و برخورد با عاملان این جنایت خونبار هستم.

بی تردید عاملان این جنایت، ایادی و اربابانشان بدانند این خون ها تنها درخت اسلام و ایران را تناورتر می کند و مردم شهید پرور ایران عزیز را مصمم تر از قبل در مبارزه با دشمنان اسلام ، خدا و قرآن خواهد کرد.

یاد و نام شهید قاسم سلیمانی زنده باد و سیاه دلان بدانند سلیمانی ها در این مرز و بوم بسیارند.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=12721
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.