• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024

سوزاندن غیراصولی دپوی زباله‌‌ها در منطقه ۱۹ تهران

  • کد خبر : 8392
سوزاندن غیراصولی دپوی زباله‌‌ها در منطقه ۱۹ تهران

بر اساس تصاویر منتشر شده از منطقه ۱۹ شهرداری تهران در اقدامی قابل تامل، انبوهی از زباله‌های دپو شده در این منطقه سوزانده شده و این امر منجر به تولید آلاینده‌های جوی غلیظ و خطرناک شده است. به گزارش وطن شهر و به نقل از خبرگزاری تسنیم، اخیراً تصاویری از رها شدن زباله‌ها توسط شهرداری […]

بر اساس تصاویر منتشر شده از منطقه ۱۹ شهرداری تهران در اقدامی قابل تامل، انبوهی از زباله‌های دپو شده در این منطقه سوزانده شده و این امر منجر به تولید آلاینده‌های جوی غلیظ و خطرناک شده است.

به گزارش وطن شهر و به نقل از خبرگزاری تسنیم، اخیراً تصاویری از رها شدن زباله‌ها توسط شهرداری ناحیه ۳ منطقه ۱۹ منتشر شده است که در این تصاویر سوزاندن غیراصولی زباله‌ها در این منطقه از تهران باعث تولید آلودگی شدید شده است.

این تصاویر به منطقه ۱۹ تقاطع خیابان سهیل (خلازیر) و آزادگان روبروی پمپ بنزین مربوط است؛ ظاهرا بارها از سوی شهروندان ساکن این ناحیه از منطقه ۱۹ تهران با سامانه ۱۳۷ تماس برقرار شده اما تاکنون هیچ اقدامی در ارتباط با نحوه نامناسب زباله‌سوزی در این منطقه صورت نگرفته است.

در همین ارتباط شهروندان ساکن ناحیه ۳ منطقه ۱۹ از مسئولان شهرداری تهران خواستار رسیدگی فوری به این اقدام غلط شده‌اند.
تا این لحظه شهرداری منطقه ۱۹ هیچ پاسخی درباره چرایی سوزاندن غیراصولی زباله در این منطقه و تولید آلاینده‌های جوی غلیظ و خطرناک نداده است.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=8392
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.