به گزارش وطن شهر و به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران، مهدی بختیاریزاده گفت: با توجه به اختلاف سطح قیمت محصولات در میادین و بازارهای میوه و ترهبار نسبت به سطح شهر و از همه مهمتر راهاندازی زنجیره تامین برخی از محصولات در سازمان مدیریت میادین و همچنین دسترسی راحت شهروندان به این محصولات طبق گزارش بانک مرکزی در سال گذشته ۱۵ همت در جیب پایتختنشینان ذخیره شد.
وی افزود: به جرأت میتوان گفت که اجرای طرح زنجیره تامین در سازمان مدیریت میادین یکی از بزرگترین موفقیتهای این دوره مدیریت شهری است که باعث شد تا هم سفره شهروندان تهرانی رنگینتر و هم دسترسی آنها به محصولات غذایی ساده و ارزانتر از قیمت سطح شهر شود.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران ادامه داد: همچنین سازمان به دلیل تلاش در اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و ارتقای تعالی سازمانی از سوی شهردار تهران تقدیر شد.
وی با اشاره به تاثیر رویکرد سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در کاهش هزینه های شهروندان در تامین مواد غذایی طبق گزارش بانک مرکزی بیان کرد: با توجه به گزارش بانک مرکزی که به صورت هفتگی از تفاوت قیمت کالاها و حجم عرضه شده در میادین و بازارهای میوه و تره بار و سطح شهر ارائه میشود، در سال ۱۴۰۳ میزان تخفیفی که بر روی محصولات قابل عرضه در میادین و بازارهای شهر تهران به شهروندان ارائه شده، نزدیک به ۱۵ همت در جیب شهروندان تهرانی ذخیره شده است. به عبارتی قدرت خرید مردم بالا رفته و سفره هایشان رنگین تر شده است.