• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024

سرپرست معاونت درمان شرکت شهر سالم منصوب شد

  • کد خبر : 20473
سرپرست معاونت درمان شرکت شهر سالم منصوب شد
سرپرست شرکت شهر سالم طی حکمی «محمود امانی» رئیس درمانگاه منطقه ۵ شهرداری تهران را به سرپرستی معاونت درمان شرکت منصوب کرد.

به گزارش وطن شهر و به نقل از روابط عمومی شرکت شهر سالم، آیین تکریم و معارفه سرپرست معاون درمان شرکت با حضور سیدابوالفضل ذاکریان، معاونان، مشاوران، روسا و مدیران مراکز درمانی و جمعی از کارکنان در سالن اجتماعات درمانگاه منطقه ۶ برگزار شد.

عضو هیئت مدیره شرکت شهر سالم ضمن تبریک دهه ولایت-امامت و عید سعید غدیرخم از اینکه بازنشستگی فصل جدیدی از زندگی است گفت: زحمات و تلاش‌های معاون پیشین درمان وکارشناسان این حوزه قابل تقدیراست و خدمات ارزنده‌ای تاکنون انجام شده است.

ذاکریان، سرپرست جدید معاون درمان را دارای تجربه و انگیزه کافی دانست و از اینکه از نیروهای متخصص شرکت شهر سالم می‌باشد اظهار خرسندی کرد و افزود: با توجه به وجود نیروهای توانمند و متخصص در شرکت و اعتماد به آن‌ها، استفاده از این ظرفیت را برای  خود به عنوان یک راهبرد در جهت رسیدن به اهداف شرکت دنبال کردم به‌ طوری که تغییرات پیشین در شرکت موید این مطلب است.

وی خاطرنشان کرد: ما در شرکت شهر سالم حکم یک خانواده را داریم که با همدلی همه کارکنان در جهت پیشبرد اهداف شرکت برای جلب رضایت شاغلان، بازنشستگان شهرداری تهران و مراجعان به مراکز درمانی تمام تلاش خویش را به کار گرفته‌ایم.

عضو هیئت مدیره شرکت شهر سالم گفت: از جوانان با انگیزه و متخصص که توانایی مدیریت در این شرکت را دارند آگاه هستم ضمن اینکه از تجربه مدیران و کارکنانی که به مقام بازنشستگی نائل می‌شوند حتما استفاده خواهم کرد.

در این نشست اکرم صدفی معاون پیشین درمان شرکت که به افتخار بازنشستگی نائل شده اند گزارشی از عملکرد ۱۷ ماهه خود به حاضران در این مراسم ارائه کرد.

محمود امانی سرپرست جدید معاون درمان شرکت شهر سالم هم در این مراسم گفت: تمام برنامه‌های مدنظر مدیر عامل در حوزه درمان را با همکاری همه کارکنان پرتلاش شرکت با تمام توان پیگیری خواهم کرد تا رضایت بیمه شدگان شهرداری و مراجعان فراهم شود.

در ادامه این نشست حاضران به ارائه نقطه نظرات خود در مورد مسائل جاری درمان شرکت پرداختند.

در پایان این آیین سید ابوالفضل ذاکریان ضمن اعطای حکم سرپرستی معاونت درمان شرکت به محمود امانی از اکرم صدفی معاون پیشین این معاونت با اهدای لوح تقدیر و تشکر کرد.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=20473
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.