• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024

ساخت استادیوم جدید فوتبال در تهران

  • کد خبر : 7419
ساخت استادیوم جدید فوتبال در تهران
نایب رییس شورای شهر تهران از ساخت استادیوم جدید فوتبال در تهران خبر داد.

به گزارش وطن شهر و به نقل از همشهری، پرویز سروری در تشریح ساخت استادیوم جدید تهران و کمک مدیریت شهری در این زمینه گفت: هنوز مدیریت شهری در جریان جزییات این تصمیم قرار نگرفته است اما رییس جمهور برای ساخت ورزشگاه جدید به عنوان یک نیاز کشور اهتمام دارند تا ظرفیت های بیشتر و بهتری در ورزش فراهم شود.

وی افزود: بی تردید با توجه به استقبال خوب و گسترده‌ای که از ورزش توسط مردم وجود دارد باید ظرفیت های جدیدی در کشور و به ویژه تهران فراهم شود؛ اما موضوع ساخت استادیوم جدید در شورای اسلامی شهر تهران هنوز مطرح و بحث نشده است.

رییس شورای عالی استانها ادامه داد: باتوجه به اینکه موضوع توسط رییس جمهور مطرح شده و برای ساخت اهتمام وجود دارد ما نیز در مدیریت شهری برای تحقق این مهم تلاش خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: البته در ابتدا باید موضوع ساخت استادیوم جدید مورد بررسی قرار گیرد و نظر کلی رییس جمهور را به صورت دقیق تر دریافت کنیم و شیوه کمک های مدیریت شهری در جهت تحقق این تصمیم را مشخص کنیم و حتما در این زمینه حداکثر کمک خود را خواهیم کرد.

نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به سوالی درباره مکان احداث استادیوم جدید و امکان ساخت آن در نزدیکی فرودگاه امام و یا بخش آفتاب، گفت: برای مکان یابی ورزشگاه جدید باید بررسی ها و کارشناسی های دقیق صورت بگیرد و پس از آن تصمیم گیری شود.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=7419
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.