• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024

زمان ارائه اصلاحیه بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری به شورا

  • کد خبر : 10120
زمان ارائه اصلاحیه بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری به شورا
معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران از ارائه اصلاحیه بودجه سال ۱۴۰۲ به شورای شهر در هفته‌های آتی خبر داد.

به گزارش وطن شهر و به نقل از شهر, ناصر امانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در خصوص ارائه متمم بودجه از سوی شهرداری تهران به شورا، اظهار کرد: هنوز چیزی به شورا ارسال نشده و در صورت ارسال، ابتدا به کمیسیون برنامه و بودجه ارائه خواهد شد و پس از رسیدگی در کمیسیون، برای بررسی به صحن شورا خواهد آمد.

مجید باقری معاون برنامه‌ریزی توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران نیز در این رابطه، گفت: احتمالاً متمم بودجه به شورا ارائه نشود و تصمیم بر این شده که اصلاحیه بودجه را به شورا ارائه دهیم.

وی همچنین تصریح کرد: اصلاحیه بودجه ۲ روز پیش جهت بررسی و اعلام نظر به شهردار تهران ارائه شده و پس از تأیید شهردار، زمان ارائه آن به صحن شورای شهر تهران جهت تصویب اعلام خواهد شد.

معاون برنامه‌ریزی توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران در پاسخ به این پرسش که «آیا اصلاحیه بودجه امسال تا پایان آذرماه ارائه خواهد شد؟»، خاطرنشان کرد: حتماً اصلاحیه در هفته‌های پیش رو آماده ارائه به صحن خواهد بود.

گفتنی بودجه امسال شهرداری تهران ۷۵ هزار و ۹۹۰ میلیارد تومان است که بر اساس آخرین گزارش خزانه‌دار شورا، در ۶ ماه ابتدایی سال ۳۴ هزار و ۸۲۹ میلیارد تومان برابر با ۹۰ درصد از بودجه مصوب ۶ ماهه محقق شده است.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=10120
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.