• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024

رکورد سال گذشته تولید آسفالت با افزایش کنترل‌های کیفی شکسته شد

  • کد خبر : 24032
رکورد سال گذشته تولید آسفالت با افزایش کنترل‌های کیفی شکسته شد
معاون شهردار تهران گفت: عبور میزان تولید آسفالت از مرز ۱.۱ میلیون تن در ۶ ماه نخست سال جاری، حاصل هم افزایی وتعامل مؤثرمعاونت مالی واقتصادشهری، زحمات بی‌وقفه و هماهنگی همکاران صف و ستاد معاونت فنی و عمرانی بوده است.

به گزارش وطن شهر و به نقل از شهر؛ هادی حق‌بین با همراهی مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران و مدیران کل حوزه معاونت، سه‌شنبه- ۲۷ شهریورماه ۱۴۰۳- از ۳ کارخانه آسفالت در شادآباد تهران بازدید کرد.

حق‌بین در ابتدای بازدید مذکور، ضمن تقدیر از زحمات بی‌دریغ کارکنان در حوزه تولید آسفالت گفت: نهضت تولید بیش از ۱.۵ میلیون تن آسفالت سال ۱۴۰۲ در شهرداری تهران، حاصل زحمات بی وقفه و هماهنگی تنگاتنگ ومستمر یک تیم توانمند بود.

وی در ادامه با اشاره به افزایش تولید آسفالت در ۶ ماه ابتدایی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل افزود: با وجودثبت رکورد تولید آسفالت در سال گذشته، عبور میزان تولید از مرز ۱ میلیون و ۱۰۰ هزار تن در ۶ ماه نخست سال جاری، حاصل زحمات بی‌وقفه همکاران بخش‌های صف و ستاد معاونت فنی و عمرانی بوده است. عملکردی که کارکنان کارخانجات آسفالت نقش مهمی در تحقق آن داشتند و فرصتی مغتنم برای قدردانی و حضور در میان شما بود.

رکوردشکنی آسفالت مرهون هماهنگی میدانی و مدیریت در بخشهای مختلف معاونت فنی و عمرانی ،تلاش سازمان مهندسی و عمران شهر تهران  ،هماهنگی و انسجام در پیش بینی اعتبارات ،تأمین منابع مالی و مواد اولیه، تقویت‌ زیرساخت‌های تولید از جمله خرید و بهینه‌سازی کارخانه‌های آسفالت و نظارت و مدیریت بر روند تولید و اجرای آسفالت برشمرد.

در بخش پایانی، معاون اجرایی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران و کارگران کارخانه‌های آسفالت، در فضایی صمیمانه، نقطه‌نظرات و پیشنهاداتی را در راستای بهبود عملکرد و موضوعات پرسنلی، به صورت مستقیم با معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران مطرح کردند.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=24032
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.