• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024

روسای قرارگاه‌های ستاد اربعین حسینی مشخص شدند

  • کد خبر : 21624
روسای قرارگاه‌های ستاد اربعین حسینی مشخص شدند
طی احکامی جداگانه از سوی رییس ستاد اربعین شهرداری تهران، مسئولان قرارگاه‌های ستاد اربعین حسینی منصوب شدند.

به گزارش وطن شهر و به نقل از شهر، محمدامین توکلی زاده، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و رییس ستاد اربعین شهرداری روسای قرارگاه‌های ستاد اربعین حسینی را به شرح زیر مشخص کرد.

داوود گودرزی، شهردار منطقه ۵ به عنوان رئیس قرارگاه مرزی مهران، مسعود نصرتی شهردار منطقه ۲۲ به عنوان رئیس قرارگاه مرزی خسروی، حمید جوانی شهردار منطقه ۳ به عنوان رئیس قرارگاه مرزی چذابه، سید مهدی صباغ شهردار منطقه یک به عنوان رئیس قرارگاه مرزی شلمچه و سید محمدموسوی شهردار منطقه ۱۱ به عنوان رئیس قرارگاه مرزی زرباطیه معرفی و منصوب شدند.

در این احکام همچنین مرتضی روحانی شهردار منطقه ۶، رضا پوریافر شهردار منطقه ۲۱، رضا سیفی شهردار منطقه ۱۷، مهدی مذهّبی مدیرعامل سازمان‌زیباسازی و مهدی کاظمی‌قمی مدیرعامل شرکت پیام رسا؛ به ترتیب به عنوان روسای قرارگاه‌های کربلا، کوفه، نجف، کاظمین و سامرا منصوب شدند.

بر اساس احکام یادشده، ریاست قرارگاه طریق الحسین علیه السلام از عمودهای ۱ تا ۷۰۷ بر عهده محمدهادی علی‌احمدی، شهردار منطقه ۱۳  و از عمودهای ۷۰۸ تا ۱۴۰۰ بر عهده مهدی اخ‌الصنایع، شهردار منطقه ۱۰ و محمد مهدی حسن زاده،  رییس  سازمان بسیج؛ مسئول موکب امام رضا علیه السلام در عمود ۷۰۷ خواهد بود.

در بخش هایی از احکام یاد شده آمده است:

«…امید آن است که با استعانت از ذات حضرت احدیت در پرتو الطاف سید و سالار شهیدان امام حسین علیه السلام و با تأسی از یاران پاکباز ایشان در برگزاری هر چه باشکوه‌تر آیین حماسه اربعین حسینی؛ و تاکید بر استفاده حداکثری از ظرفیت های مردمی، جهادی، خیرین و هم افزایی با دیگر نهادهای مسئول و به کارگیری امکانات لازم در ارائه خدمات شایسته به رهروان و زائرین سیدالشهدا علیه‌السلام دیده می شود».

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=21624
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.