• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
سخنگوی کمیته آسفالت معاونت فنی و عمرانی شهرداری:

رشد ۲ برابری تولید آسفالت نسبت به سال گذشته

  • کد خبر : 6297
رشد ۲ برابری تولید آسفالت نسبت به سال گذشته
سخنگوی کمیته آسفالت معاونت فنی و عمرانی شهرداری با بیان اینکه بر اساس تحقیقات ۵۸ درصد شهروندان از عملیات بهسازی آسفالت معابر رضایت دارند، گفت: تولید آسفالت در سال جاری با رشد ۲.۵ برابری نسبت به شهریور سال گذشته همراه بوده است.

به گزارش وطن شهر و به نقل از همشهری، در نشست کمیته آسفالت، گزارشی از آخرین فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه تولید آسفالت و نیز مرمت و روسازی معابر بزرگراهی و غیربزرگراهی پایتخت ارائه شد.

مهدی صداقتی سخنگوی کمیته آسفالت معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به این نکته که میزان تولید آسفالت در سال جاری از مرز ۸۵۰ هزار تن عبور کرده است، گفت: تولید آسفالت با رشد ۲،۵ برابری نسبت به مدت مشابه سال قبل همراه بوده است.

او افزود: تاکنون ۶۵۰ هزار تن از آسفالت تولید شده به مناطق تحویل داده شد که معادل ۷۰ درصد از حجم آسفالت تولیدی در سال جاری است.

سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران با بیان اینکه عملیات مرمت اساسی روکش آسفالت بزرگراه آزادگان تا پایان مهرماه امسال به اتمام می‌رسد، یادآور شد: اقدامات زیرساختی در بخشی از این مسیر بزرگراهی تا برطرف شدن کامل مشکلات ادامه خواهد داشت.

او با تاکید بر لزوم تشدید نظارت بر روند پخش و اجرای عملیات روسازی آسفالتی، تصریح کرد: ناظران فنی مناطق، وظیفه پایش مستمر دارند و علاوه بر این انجام بازدیدهای مکرر و سرزده نیز در دستور کار معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، سخنگوی کمیته آسفالت معاونت فنی و عمرانی؛ میزان رضایت شهروندان از بهسازی معابر بزرگراهی و غیر بزرگراهی براساس آمارهای موجود به ۵۸ درصد رسیده است.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=6297
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.