به گزارش وطن شهر و به نقل از ایسنا، روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اعلام کرد که در راستای هوشمندسازی خدمات ناوگان اتوبوسرانی و به منظور بهبود کیفی خدمات و افزایش رضایتمندی شهروندان، شرکت واحد با همکاری سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران نسبت به راهاندازی مرکز تماس و پاسخگویی پشتیبانی کارت بلیت الکترونیک اقدام کرده است.
بر اساس گزارش روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، بر این اساس شهروندان میتوانند برای طرح پیشنهادات و شکایات خود در حوزه پشتیبانی کارت بلیت الکترونیک با شماره ۱۸۰۰ داخلی ۵ تماس حاصل فرمایند.