• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024

در منطقه ۱۶ تهران هنوز خانه یک میلیاردی پیدا می‌شود

  • کد خبر : 5698
در منطقه ۱۶ تهران هنوز خانه یک میلیاردی پیدا می‌شود
یک مشاور املاک در محله نازی‌آباد می‌گوید: بازار خرید و فروش مسکن، هم‌اکنون در وضعیت رکود قرار دارد و خیلی کم پیش می‌آید معامله‌ای صورت بگیرد.

به گزارش وطن شهر و به نقل از اکوایران، منطقه ۱۶ در جنوب شرق تهران واقع شده است. این منطقه از شمال به خیابان شوش، از حدفاصل انبار نفت و میدان شوش، از شرق به خیابان فدائیان اسلام و حدفاصل میدان شوش و بزرگراه آزادگان، از جنوب به بزرگراه آزادگان (از خیابان فدائیان اسلام تا پل دوم آزادگان) و از غرب به خیابان بهمنیار و بزرگراه شهید تندگویان و بزرگراه نواب متصل می‌شود.بررسی‌ فایل‌های مشاوران املاک نشان می‌دهد، برای خرید واحدی با متراژی بین ۴۰ تا ۷۰ مترمربع در منطقه ۱۶ تهران، حداقل باید حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان نقدینگی داشت.

یک واسطه‌گر ملکی در محله نازی‌آباد در رابطه با آخرین وضعیت معاملات مسکن در این محله به اکوایران می‌گوید: بازار خرید و فروش هم‌اکنون در وضعیت رکود قرار دارد و خیلی کم پیش می‌آید معامله‌ای صورت بگیرد. بنا به پیش‌بینی این مشاور املاک، اگر در شهریورماه قیمت مسکن بالاتر رود، درخواست و تقاضای خرید مسکن نیز افزایش می‌یابد.

در محله خزانه، واحدی با ۷۲ مترمربع زیربنا و نوساز، ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان و در نازی آباد، واحدی با ۶۴ مترمربع مساحت و ۱۴ سال ساخت، ۲  میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در یاخچی آباد، واحدی ۶۵ متری و ۱۲ سال ساخت، ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان و در محله علی آباد واحدی ۶۳ متری و ۱۶ سال ساخت،  ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

333

 

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=5698
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.