• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024

چرا کام مردم را تلخ می‌کنند؟

  • کد خبر : 6848
چرا کام مردم را تلخ می‌کنند؟

به گزارش وطن شهر، رئیس شورای اسلامی شهر تهران: تقاضا می کنیم این موضوع در نامه‌ای مکتوب به رئیس جمهور و وزیر صمت ارسال شود؛ اگر اقدامات عملیاتی نشد ما تهدید خود را عملیاتی می کنیم. سال ۱۳۸۲ یکبار این تهدید را انجام دادیم و رئیس جمهور با ما تفاهم نامه نوشت که در نمایشگاه […]

به گزارش وطن شهر، رئیس شورای اسلامی شهر تهران: تقاضا می کنیم این موضوع در نامه‌ای مکتوب به رئیس جمهور و وزیر صمت ارسال شود؛ اگر اقدامات عملیاتی نشد ما تهدید خود را عملیاتی می کنیم. سال ۱۳۸۲ یکبار این تهدید را انجام دادیم و رئیس جمهور با ما تفاهم نامه نوشت که در نمایشگاه بین المللی نمایشگاه برگزار نشود. اینکه برای اندکی برای جان مردم ارزش قائل نشوند، وحشتناک است.

چرا کام مردم را تلخ می کنند؟ این مایه تأسف است و تعجب می کنم از مدیرعامل نمایشگاه سئول که چشمان خود را بسته و جلو می رود و نمی داند کجا می رود؟ معامله هم نمی کنند چون رقمی به آنها نمی رسد.

من از ۲ نمایشگاه در شهر آفتاب بازدید کردم و شرکت کنندگان از شرایط رضایت داشتند. ما نمی‌گوییم به شهر آفتاب بروید؛ این مجموعه با مدیر فعال خود کارش را انجام می دهد اما در نمایشگاه بین المللی هم نمایشگاه برگزار نکنید.

 

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=6848
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.