• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
در پی افزایش شاخص‌های آلودگی هوای تهران؛

درمانگاه‌های ۱۹گانه سطح شهر آماده باش هستند

  • کد خبر : 10168
درمانگاه‌های ۱۹گانه سطح شهر آماده باش هستند
مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران در حاشیه برگزاری تمرین اسکان اضطراری در کلانشهر تهران گفت: در پی افزایش شاخص‌های آلودگی هوای تهران آماده‌باش به درمانگاه‌های ۱۹گانه سطح شهر اعلام شد.

به گزارش وطن شهر و به نقل از شهر، امیر نورمحمدی مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران در حاشیه برگزاری تمرین اسکان اضطراری در کلانشهر تهران که امروز- چهارشنبه ۲۴ آبان ماه ۱۴۰۲- در بوستان ولایت و با حضور همه دستگاه های مرتبط برگزار شد درباره امادگی درمانگاه های شهرداری در پی افزایش آلودگی هوای تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی افزایش شاخص‌های آلودگی هوای تهران آماده‌باش به درمانگاه‌های ۱۹گانه سطح شهر اعلام شد.

وی ادامه داد:به این ترتیب، از صبح امروز علاوه بر خدمات فوری مراکز درمانی به بیماران قلبی، ریوی و تنفسی، آمبولانس‌های شرکت شهر سالم نیز به همراه تیم‌های فوریت‌های پزشکی در میادین پرتردد شهر تهران مستقر شدند.

نورمحمدی افزود: تیم‌های فوریت‌های پزشکی شرکت شهر سالم در این عملیات ضمن کمک به مراجعانی که به دلیل آلودگی هوا دچار مشکلات شده بودند، به ارائه مشاوره پزشکی و همچنین توزیع ماسک بین شهروندان می پردازند.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=10168
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.