• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024

دادزن‌های ترمینال اتوبوسرانی بیکار شدند

  • کد خبر : 11645
دادزن‌های ترمینال اتوبوسرانی بیکار شدند
مدیرعامل سازمان پایانه ها و پارک سوارهای شهر تهران از هوشمند سازی پایانه غرب خبر داد و گفت که این کار به صورت پایلوت عملیاتی شده است و سایر پایانه ها هم به سیستم هوشمند تجهیز می شوند.

به گزارش وطن شهر و به نقل از همشهری آنلاین؛ اطلاع رسانی به مسافران در پایانه های مسافربری امری ضروری است که در تمام دنیا از سیستم های هوشمند و مانیتورینگ برای این کار استفاده می شود. در پایانه‌های تهران این کار به صورت سنتی (فریاد زدن) انجام می‌شود و از این طریق مسافران از جایگاه اتوبوس و زمان و مکان حرکت مطلع می‌شوند. مدیریت شهری ششم در راستای هوشمند سازی تهران، به این موضوع ورود کرده و برای اولین بار سیستم برندینگ را به صورت آزمایشی در پایانه مسافربری غرب تهران عملیاتی کرده است.

آن طور که پوریا علیمردانی به همشهری گفته: «این سیستم مانند سیستم‌های اطلاع رسانی هوشمند راه آهن و فرودگاه عمل می‌کند و اطلاعات اتوبوس، زمان حرکت، مکان و جایگاه اتوبوس به صورت هوشمند روی مانیتورهای پایانه نمایش داده می شود.»

به گفته او با این کار حرکت اتوبوس‌ها و تردد مسافران با نظم بیشتری انجام می‌شود. علیمردانی از نصب مانیتورینگ اتوبوس ها هم خبر داد و گفت: «با عملیاتی شدن این کار مسافران می‌توانند از زمان ورود اتوبوس و خروج مسافران در پایانه‌ها مطلع شوند.»

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=11645
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.