• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024

خیابان‌های ولیعصر، مولوی، جمهوری و کارگر، الگوی خدمت در منطقه ۱۱ می‌شوند

  • کد خبر : 21914
خیابان‌های ولیعصر، مولوی، جمهوری و کارگر، الگوی خدمت در منطقه ۱۱ می‌شوند
شهردار منطقه ۱۱ تهران از اجرای طرح الگوی خدمت در ۴ محور اصلی منطقه ۱۱ شامل خیابان‌های ولیعصر، جمهوری، کارگر و مولوی خبر داد.

به گزارش وطن شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱ تهران؛ سید محمد موسوی ضمن اعلام پیشرفت اجرای طرح الگوی خدمت در خیابان های کارگر، جمهوری، ولیعصر و مولوی گفت: مجموعا بیش از ۷۰ درصد پیشرفت در اجرای طرح در این ۴ خیابان احصا شده است و این ۴ محور به عنوان نماد و الگوی همت جمعی مدیریت شهری در مرکز شهر هستند.

موسوی در تشریح اقدامات طرح الگوی خدمت در ۴ محور اصلی این منطقه گفت: در خیابان های مذکور اقدامات عمرانی نظیر: پیاده روسازی، مرمت روکش آسفالت، اصلاح نهر و جدول، در حوزه حمل و نقل و ترافیک آرام سازی و ایمن سازی، جمع آوری نرده ها، مرمت ایستگاه های اتوبوس، نوسازی تابلو و تجهیزات ترافیکی و خط کشی معابر اجرا می شود و هم چنین در حوزه خدمات شهری و محیط زیست خدماتی نظیر رنگ آمیزی کافو و نرده ها، پیرایش و مرمت جداره ها، یکسان سازی تابلوهای شهری، تامین روشنایی و احداث فضای سبز و تهیه و نصب مخازن انجام می شود.

او افزود: در حوزه خدمات اجتماعی فرهنگی نیز در هر خیابان پلازای شهری یا پارک‌لت ایجاد می شود و در مجموع خیابان برای چهره ای نو به گونه ای که شهروندان تغییرات را متوجه شوند آماده می شود.

شهردار منطقه ۱۱ در ادامه عنوان کرد : اجرای طرح از خرداد آغاز شده و بر اساس زمان بندی و اولویت های اجرایی تا پایان سال جاری ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=21914
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.