• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024

خدمت‌رسانی شهرداری تهران به افراد بی‌پناه و کارتن‌خواب

  • کد خبر : 9134
خدمت‌رسانی شهرداری تهران به افراد بی‌پناه و کارتن‌خواب

معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به ایجاد ۵ هزار ظرفیت در مددسراها و گرمخانه‌های شهرداری تهران از خدمت‌رسانی به افراد بی‌پناه و کارتن خواب با شروع فصل سرما خبر داد. به گزارش وطن شهر و به نقل از تسنیم, امین توکلی زاده؛ معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران درباره فعالیت […]

معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به ایجاد ۵ هزار ظرفیت در مددسراها و گرمخانه‌های شهرداری تهران از خدمت‌رسانی به افراد بی‌پناه و کارتن خواب با شروع فصل سرما خبر داد.

به گزارش وطن شهر و به نقل از تسنیم, امین توکلی زاده؛ معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران درباره فعالیت قرارگاه اجتماعی شهرداری تهران اظهار کرد: در این قرارگاه وضعیت ما نسبت به سال گذشته بسیار بهتر شده است و با ۹ یاورشهری که به‌بهره‌برداری رسید، زیرساخت‌ها برای ارائه خدمات اجتماعی افزایش یافته است.

وی با اشاره به ایجاد ۵ هزار ظرفیت در مددسراها و گرمخانه‌های شهرداری تهران تصریح کرد: در سال‌های گذشته به دلیل محدویت در زیرساخت‌ها، خدمت مناسبی ارائه نمی‌شد اما در سال جاری با توجه به افزایش تعداد یاورشهرها و مددسراها، فرایند خدمت‌رسانی نیز بهبود یافته است؛ تمام مجموعه‌های ما در حال آماده‌باش قرار دارند و قراردادهای پیمانکاران در این بخش بسته شده و آماده خدمت به مردم هستند.

توکلی‌زاده‌ به برنامه‌ریزی شهرداری تهران همزمان با آغاز فصل سرما برای افراد بی‌پناه و کارتن‌خواب اشاره و خاطرنشان کرد: در سال گذشته طرح “زمستان گرم” از سوی شهرداری تهران اجرا شد، امسال نیز این طرح اجرا می‌شود تا بتوانیم در فصل زمستان در خدمت شهروندان باشیم.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران درباره فعالیت گشت فوریت‌های خدمات اجتماعی ویژه فصل سرما (طرح حامی) برای جمع‌آوری کارتن‌خواب‌ها و بی‌خانمان‌ها از سطح شهر تصریح کرد: تا زمانی که ضرورت نداشته باشد این طرح اجرا نمی‌شود و در صورت نیاز عملیاتی می‌شود.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=9134
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.