• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024

خداحافظی همیشگی دستفروشان با چهارراه ولیعصر

  • کد خبر : 11799
خداحافظی همیشگی دستفروشان با چهارراه ولیعصر
معاون خدمات شهری شهرداری تهران درباره دستفروشان چهارراه ولیعصر(عج) توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش وطن شهر و به نقل از همشهری آنلاین، حسین نظری معاون خدمات شهری شهرداری تهران در نشست خبری در رابطه با فعالیت این معاونت در مناسبت‌های مختلف گفت: ایام دهه فجر، نیمه شعبان، استقبال از بهار طبیعت و…را پیشرو داریم و از همین امروز هشدارهای لازم را به مناطق داده‌ایم تا خود را برای این ایام آماده کنند.

او افزود: نشستی با شهردار تهران و شهرداران ۲۲ منطقه و ستاد معاونت‌ها داشتیم و در آن جلسه گزارش ۲۰ محوری به شهردار تهران اعلام شد و شهردار تهران ۸ محور را برای معاونت خدمات شهری به عنوان اولویت انتخاب کردند و خواستند که تمام مسائل کاریمان را با این ۸ محور تطبیق دهیم. ما این ۸ محور را به حوزه خدمات شهری ابلاغ و نظرات همکاران را گرفته‌ایم.

نظری در رابطه با این ۸ محور گفت: تحول در نگهداشت شهر ، آمادگی برای مدیریت شهری برای بارش نزولات و موارد فوق العاده، تغییر در چهره شهر با اتکاء به مبلمان شهر و نورپردازی، تحول نگهداشت و توسعه فضای سبز، ارتقاء سطح خدمات میادین تره و بار و توسعه بازارهای سازمان میادین در ابعاد کمی و کیفی، ساماندهی مشاغل سیار و بی کانون و رفع سدمعبر که در ۹ محور شهر این موضوع پیگیری شد.

او در رابطه با دستفروشان چهار راه ولیعصر (عج) گفت: امیدوارم در نیمه اول دی ماه با انتقال دستفروشان این محدوده به نقطه دیگری، ساماندهی این محدوده را انجام دهیم. این افراد را مخل آسایش مردم و به تعبیری مغازه های غیرقانونی هستند که باید با فرهنگسازی این موضوع را حل کرد.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=11799
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.