• امروز : سه شنبه - ۲۷ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 17 September - 2024
زاکانی رکورد زد؛

حکم ۴۳ روزه برای شهردار منطقه

  • کد خبر : 5492
حکم ۴۳ روزه برای شهردار منطقه
پس از 43 روز رضا شرفی از شهرداری منطقه 22 کنار گذاشته شد و مسعود نصرتی جایگزین وی شد.

به گزارش وطن شهر و به نقل از اکوایران، ۱۸ تیرماه امسال شهردار تهران احکام سال جدید مدیران شهری را صادر کرد . درانتصابات جدید زاکانی رضا شرفی از سازمان مدیریت پسماند به شهرداری منطقه ۲۲ آمده بود. او در دو سال گذشته مدتی شهردار منطقه ۱۰ بود ، سپس به منطقه ۱۵ آمد و از سمت شهردار منطقه ۱۵ به مدیرعاملی سازمان پسماند رسید . اما حضورش در این سازمان هم کوتاه مدت بود و در سال سوم به عنوان شهردار منطقه ۲۲ منصوب شد.

اما عصرامروز پس از گذشت ۴۳ روز از این حکم از سمت خود برکنار شد. روابط  عمومی شهرداری تهران خبر داد: بعداز ظهر امروز- دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۲- آیین تکریم و معارفه شهردار منطقه ۲۲ تهران با حضور عباس شعبانی معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران برگزار شد و با حکم شهردار تهران، مسعود نصرتی به عنوان سرپرست شهرداری منطقه ۲۲ معرفی شد و از زحمات رضا شرفی شهردار اسبق این منطقه تقدیر به عمل آمد.

مدتی پیش چند عضو شورای شهر تهران نسبت به عمر کوتاه مدیران شهرداری اعتراض کرده و آن را باعث بی ثباتی درشهرداری دانستند. علی اصغر قائمی عضو شورای شهر تهران هم در تذکری به تغییرات مکرر در بدنه شهرداری تهران اشاره و گفته بود : طی بازه زمانی ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ تاکنون از ۱۰۹ مدیر ارشد در شهرداری تهران ۶۸ نفر جابه‌جا یا برکنار شده است که این قابل قبول نیست.

58

 

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=5492
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.