• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
در راستای طرح تحول بیست‌گانه خدمت در منطقه ۹ اجرایی شد؛

حذف دریچه‌های زاید در سطح معابر و همسطح سازی

  • کد خبر : 12590
حذف دریچه‌های زاید در سطح معابر و همسطح سازی
شهردار منطقه۹ از حذف دریچه های زاید در سطح معابر و همسطح سازی ۴۰۷دریچه در غرب شهر تهران با هدف ایمن سازی  معابر شهری خبر داد.
به گزارش وطن شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای طرح تحول بیست‌گانه خدمت که توسط شهردار تهران به مناطق ابلاغ شده است ، با هدف ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و ایمن سازی معابر شهری،  دریچه های واقع در معابر منطقه۹ همسطح سازی شد.
وی افزود: از جمله مشکلات و ناهنجاری های معابر و خیابانهای سطح منطقه غیر هم سطح بودن دریچه‌های  منهول فاضلاب و اختلاف ارتفاع با سطح آسفالت معابر است که به منظور تامین امنیت شهروندان و تسهیل در تردد وسایل نقلیه، از ابتدای سال ۱۴۰۲ همزمان با اجرای عملیات آسفالت و نوسازی معابر شهری در پهنه غربی شهر تهران نسبت به همسطح سازی ۲۱۸دریچه در ناحیه یک و ۱۸۹دریچه در ناحیه دو اقدام شده است.
شهردار منطقه۹ با بیان اینکه این اقدامات به منظور کسب رضایت شهروندان و داشتن شهری ایمن بصورت مستمر اجرا می‌شود، عنوان کرد: همچنین در فرآیند اجرای این طرح نسبت به شناسایی دریچه‌های زاید و حذف آنها نیز اقدام شد.
لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=12590
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.