• امروز : جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 27 September - 2024

جمع‌آوری ۶ تن پسماند از مراکز تفکیک غیرمجاز خلازیر

  • کد خبر : 24321
جمع‌آوری ۶ تن پسماند از مراکز تفکیک غیرمجاز خلازیر
سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست گفت: ۶ تن پسماند از مراکز تفکیک غیر مجاز خلازیر در منطقه ۱۹ جمع آوری شد.

به گزارش وطن شهر و به نقل از خبرگزاری مهر، مهدی احمد مهرابی اظهار کرد: عوامل اجرایی خدمات شهری به‌صورت شبانه‌روزی و به طور مستمر با انجام گشت‌های میدانی درمعابر اصلی و فرعی نسبت به شناسایی زباله‌گردها و جمع‌آوری و انتقال پسماندهای غیربهداشتی اقدام می کنند.

وی گفت: در قالب طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی با زباله‌گردها و مراکز غیرمجاز جمع آوری و دپوی پسماند برخورد، محل های فعالیت آنها پلمب و صاحبان گاراژ ها به مراجع قضایی معرفی شدند.

مهرابی با اشاره به اینکه از ۷ گاراژ محل دپوی پسماند به صورت غیر مجاز ۶ تن زباله خشک جمع آوری شده است خاطر نشان کرد: این مراکز غیر قانونی در کوچه های حسینی یک و دو خلازیر قرار داشتند که ۱۴ سرویس کامیون پسماند از این محل ها به ایستگاه پسماند منطقه منتقل شد.

وی بیان کرد: از آنجایی که زباله‌گردی و تخلیه مخازن زباله نظم و انضباط شهر را بر هم می‌زند، به منظور افزایش میزان رضایت و رفاه شهروندان، جلوگیری از آلودگی و نازیبایی سیمای شهری و مقابله با انتشار بیماری، ازدیاد جانوران موذی، جلوگیری از فعالیت کتفی و کولی ها به صورت جدی در نواحی پنجگانه در حال انجام است.

سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست یادآور شد: طی یک ماه اخیر ۱۱ هزار و ۹۱۰ کیلوگرم پسماند از محل های تفکیک غیر مجاز نواحی جمع آوری شده است.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=24321
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.