• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024

جمع‌آوری ون‌کافه‌های غیرمجاز منطقه ۲۲

  • کد خبر : 7389
جمع‌آوری ون‌کافه‌های غیرمجاز منطقه ۲۲
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۲۲ با اشاره به فعالیت غیرقانونی ون‌کافه‌ها در این محدوده از تهران گفت: از شهرداری نواحی و اداره ساماندهی خواستیم که نسبت به شناسایی و جمع‌آوری کافه ون‌های غیر مجاز اقدام کنند.

به گزارش وطن شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ نشست با حضور علیرضا علی‌بخشی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه، مدیران حراست ، بازرسی و حوزه خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه با محوریت رسیدگی به فعالیت غیر مجاز ون‌کافه‌ها برگزار شد.

علی بخشی با بیان اینکه اعطای مجوز به این واحدهای صنفی سیار از سوی شهرداری تنها پس از ارزیابی مجوز اصناف و اتحادیه و وزارت بهداشت قابل بررسی خواهد بود، اظهار کرد: در صورت ارائه مواد غذایی، چگونگی عرضه این محصولات، سیستم فاضلاب، آب آشامیدنی، دسترسی به برق و سردخانه باید مورد ارزیابی قرار بگیرد و متقاضی تنها پس از بررسی این موارد، وارد مراحل رسیدگی برای صدور مجوز از سوی شرکت ساماندهی شهرداری تهران قرار خواهد گرفت.

او با اشاره به فعالیت غیرقانونی ون‌کافه‌ها در پایتخت گفت: از شهرداری نواحی شش گانه منطقه۲۲ خواستیم که نسبت به شناسایی و جمع‌آوری این واحدهای غیرمجاز اقدام کنند.

معاون شهردار منطقه۲۲ تصریح کرد: در بلوار جدی اردبیلی پدیده ون‌کافه‌ها به شکل غیر مجاز برپاشد اند که مدیریت به شکل ویژه با این موضوع رسیدگی می کند.
صالح رابط خبری معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۲۲

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=7389
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.