• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024

تکریم سالمندان منطقه۱۳ در روزهای دوشنبه هر هفته

  • کد خبر : 19314
تکریم سالمندان منطقه۱۳ در روزهای دوشنبه هر هفته
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۱۳ با اشاره به عضویت بیش از ۱۲۰۰ سالمند در کانون سالمندان منطقه از تکریم این عزیزان در قالب "دوشنبه‌های سالمندی" خبر داد.

به گزارش وطن شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، علی اصغر ژولیده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۳، دوشنبه‌های سالمندی را گامی برای پررنگ‌تر کردن حضور اجتماعی سالمندان دانست و افزود: در راستای تحقق شعار حال خوب ساختنی است، اداره سلامت منطقه ۱۳ با همکاری خانه‌های سلامت محلات اقدام به برگزاری دورهمی های سالمندان در روزهای دوشنبه کرد.
وی، تکریم سالمندان محلات، افزایش مشارکت اجتماعی، شادکامی و امید به زندگی این افراد را از اهداف این دورهمی ها عنوان کرد که دوشنبه های هر هفته تا پایان سال نیز ادامه می یابد.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۳ اظهار داشت: این ویژه‌برنامه در قالب دورهمی، زمزمه خوانی، حافظ خوانی، کلاسها و کارگاه های روانشناسی و تغذیه و آشنایی با بیماریها و برگزاری میزهای خدمت و ورزش وسرگرمی و اردوی تفریحی برگزار می شود.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۳  ادامه داد: در اولین دوشنبه خرداد ماه ۱۴۰۳، خانه های سلامت محله اشراقی، دهقان، آشتیانی، سرخه حصارو زاهد گیلانی، طرح دوشنبه های سالمندی را اجرا نموده و بیش از ۳۰۰ نفر از سالمندان این محلات در این ویژه برنامه که شامل  اردوی زیارتی قم و جمکران بود، شرکت کردند.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=19314
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.