• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024

توسعه و ساخت ۷ نیروگاه خورشیدی در منطقه ۲ تهران

  • کد خبر : 21779
توسعه و ساخت ۷ نیروگاه خورشیدی در منطقه ۲ تهران
شهرداری منطقه ۲ تهران با هدف بهره‌گیری حداکثری از انرژی‌های تجدید پذیر، ۷ نیروگاه خورشیدی با ظرفیت ۵۱ کیلو وات احداث می‌کند.

به گزارش وطن شهر و به نقل از خبرگزاری مهر، اصغر عطایی مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران طی بازدید از آخرین وضعیت پیشرفت تصفیه خانه‌های پساب منطقه بر بهره‌گیری حداکثری از انرژی‌های تجدید پذیر تاکید کرد.

وی در بازدید از تصفیه خانه‌های پساب سازمان آب، نهج‌البلاغه، نیروگاه مگاواتی CHP و نیروگاه ۲۰ کیلوواتی خورشیدی منطقه گفت: با توجه به شرایط کنونی کشور در مباحث تأمین پایدار برق و آب و عدم وابستگی به سوخت‌های فسیلی و تلاش در حذف یا کاهش استفاده از آب خام یا آب‌های زیرزمینی، اجرای طرح‌های زیست محیطی با محوریت مدیریت بهینه منابع آبی و استفاده حداکثری از بازچرخانی و تصفیه پساب و فاضلاب و همچنین بهره‌گیری حداکثری از انرژی‌های تجدید پذیر الزامی است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه در ادامه این بازدید به تشریح اقدامات اجرایی منطقه از جمله ۱۱ مخزن ۲۰۰۰ مترمکعبی سطح منطقه و دستیابی به نیاز ۹ میلیون مترمکعبی سالانه منطقه تا افق سال ۱۴۰۵ و همچنین توسعه نیروگاه CHP تا ۴ مگاوات و احداث ۷ نیروگاه خورشیدی به ظرفیت ۵۱ کیلووات پرداخت.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=21779
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.