• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024

تلاش شهرداری تهران برای نوسازی بافت فرسوده

  • کد خبر : 16594
تلاش شهرداری تهران برای نوسازی بافت فرسوده
عضو کمیسیون عمران و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرداری تهران ظرفیت نوسازی بافت فرسوده را دارد و اگر تلاش خود را در این مسیر به کار بگیرد، اقدام بزرگی انجام داده است.

به گزارش وطن شهر و به نقل از شهر, اقبال شاکری، با تأکید بر نوسازی بافت فرسوده در تهران، اظهار کرد: شهرداری باید از طریق بازآفرینی نوسازی بافت فرسوده را انجام دهد و اگر بتواند در این زمینه موفق شود، نتیجه آن محسوس و بسیار بزرگ خواهد بود.

وی ادامه داد: شهرداری با توجه به سیاست مسجدمحوری که در پیش گرفته می‌تواند از طریق مساجد برنامه خود برای بازآفرینی و نوسازی بافت فرسوده را اطلاع رسانی‌کند.

شاکری با تأکید بر اینکه در برنامه هفتم توسعه نیز به نوسازی بافت فرسوده اشاره و توجه جدی شده است، خاطرنشان کرد: شهرداری تهران این ظرفیت را دارد و اگر تلاش خود را در این مسیر به کار بگیرد، اقدام بزرگی انجام داده است.

عضو کمیسیون عمران و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درخصوص تصویب بودجه ۱۵۱ همتی شهرداری تهران در سال آینده، یادآور شد: اگر درصد درآمدهای پایدار بالا باشد و منابع غیرنقد نیز درصد بیشتری را به خود اختصاص دهد و شورا به این موارد توجه کرده باشد، این بودجه قابل تحقق خواهد بود. افزایش بودجه نباید به معنای افزایش عوارض باشد که بر قیمت مسکن اثر بگذارد.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=16594
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.