• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
خسروی:

تقاطع غیرهمسطح بزرگراه سعیدی پیش از زمستان زیر بار ترافیک می‌رود

  • کد خبر : 8928
تقاطع غیرهمسطح بزرگراه سعیدی پیش از زمستان زیر بار ترافیک می‌رود

شهردار منطقه ۱۸ از پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح بزرگراه سعیدی خبر داد و گفت: محور مواصلاتی مناطق ۱۷ و ۱۸، پیش از فصل زمستان زیر بار ترافیک می‌رود. به گزارش وطن شهر و به نقل از شهر, محمد جواد خسروی شهردار منطقه ۱۸، درخصوص آخرین وضعیت پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح بزرگراه سعیدی با بیان اینکه […]

شهردار منطقه ۱۸ از پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح بزرگراه سعیدی خبر داد و گفت: محور مواصلاتی مناطق ۱۷ و ۱۸، پیش از فصل زمستان زیر بار ترافیک می‌رود.

به گزارش وطن شهر و به نقل از شهر, محمد جواد خسروی شهردار منطقه ۱۸، درخصوص آخرین وضعیت پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح بزرگراه سعیدی با بیان اینکه این پروژه قرار است در دو محور شمالی و جنوبی احداث و زیر بار ترافیک برود، اظهار کرد: دو پل به طول ۴۵ و عرض بیش از ۱۰متر در این پروژه تعبیه شده که در حال حاضر پیشرفت آن بالغ بر ۹۰ درصد گزارش شده و بر اساس برنامه زمان بندی تا پیش از فصل سرما می توان از آن بهره برداری کرد.

وی افزود: سازمان مهندسی و عمران شهر تهران به عنوان کارفرمای پروژه، اعلام کرده که محور مواصلاتی میان مناطق ۱۷و ۱۸ طبق برنامه اعلامی افتتاح می شود تا حجم قابل توجهی از ترددهای ورود و خروجی میان مرز دو منطقه ساماندهی و از بار ترافیک کاسته شود.

خسروی همچنین در بخش دیگری از سخنان خویش از احداث پروژه تقاطع غیر همسطح در حد فاصل بلوار معلم تا بلوار الغدیر خبر داد و یاد آور شد : براساس برنامه زمانبندی، قرار است این پروژه که در حال حاضر پیشرفتی بالغ بر ۲۸ درصد دارد در بهار سال آینده افتتاح و زیر بار ترافیک خودروهای سبک و سنگین برود.

شهردار منطقه ۱۸ در پایان خاطرنشان کرد: با تکمیل این پروژه، معضل ترافیک چهارراه پرتردد قهوه خانه که بعنوان کریدور ارتباطی در مرکز ثقل بلوار معلم، ابراهیم‌آباد و الغدیر قرارگرفته حل شده و تردد در آن به سهولت صورت خواهد گرفت.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=8928
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.