• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
در شورای سالانه سازمان حمل و نقل و ترافیک صورت گرفت:

تشریح پروژه‌های عملیاتی برای ایمن‌ و روان‌سازی ترافیک

  • کد خبر : 3560
تشریح پروژه‌های عملیاتی برای ایمن‌ و روان‌سازی ترافیک
شورای سالانه سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران به ریاست معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و با حضور مدیرکل امور مجامع و حسابرسی شهرداری تهران و مدیرعامل و اعضای هیئت عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک برای بررسی عملکرد مالی این سازمان برگزار شد.

به گزارش وطن شهر و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران؛ در جلسه شورای مذکور، نماینده مؤسسه حسابرس مستقل و بازرس قانونی سازمان حمل و نقل و ترافیک در سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱، ضمن قرائت گزارش صورت‌های مالی، عملکرد مالی و جریان‌های نقدی این شرکت را در سال مالی ۱۴۰۱، «منصفانه (مطلوب)» ارزیابی کرد.

در ادامه این نشست، هر یک از اعضای هیئت عامل، نظرات خود را در خصوص مسائل مالی و عملکرد هیئت عامل مطرح کردند و سپس مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک، گزارش فعالیت هیئت مدیره و اقلام مندرج در صورت‌های مالی سال ۱۴۰۱ را ارائه و از تلاش و خدمات مدیران و کارکنان در سال ۱۴۰۱ قدردانی کرد.

سید مجتبی شفیعی، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک نیز با تأکید بر دست‌یابی به منابع پایدار و تأمین منابع مالی مورد نیاز در اجرای پروژه‌های زیربنایی، اظهار کرد: روان‌سازی ترافیک، عبور و مرور آسان و ایمن، توسعه و بهسازی حمل و نقل عمومی، کاهش و آلودگی هوا و سایر آلاینده‌های محیط زیستی و افزایش ایمنی و به ویژه ترویج استفاده از حمل و نقل پاک از سیاست‌های اصلی این سازمان است.

در این نشست، مدیرکل امور مجامع و حسابرسی شهرداری تهران با تقدیر از زحمات مدیران و کارکنان سازمان، تصریح کرد: علاوه بر مأموریت‌های سازمانی، شناسایی منابع درآمدی جدید برای سازمان حمل و نقل و ترافیک، حائز اهمیت است و با توجه به برنامه‌های عملیاتی و مدیریتی آن در سال ۱۴۰۲، می‌توان افق روشنی را برای پیشبرد اهداف مورد انتظار در این سازمان متصور بود.

ابراهیم باقی در ادامه به تبیین برخی موضوعات حسابرسی و مالی و ضرورت اصلاح و به‌روزرسانی بعضی از فرآیند‌های مالی سازمان حمل و نقل و ترافیک پرداخت و آمادگی اداره کل مجامع و حسابرسی را برای ارائه مشاوره و مساعدت در موضوعات مطروحه اعلام کرد.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=3560
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.