• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024

تداوم اجرای طرح ساماندهی افراد آسیب‌دیده اجتماعی در منطقه ۲۰

  • کد خبر : 21994
تداوم اجرای طرح ساماندهی افراد آسیب‌دیده اجتماعی در منطقه ۲۰
معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۰ از تداوم اجرای طرح ساماندهی افراد آسیب‌دیده اجتماعی در محلات نواحی ۶ گانه خبر داد.

به گزارش وطن شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ علی محمد متولیان گفت:در راستای ساماندهی افراد آسیب دیده اجتماعی از ۱۵ فروردین تا پایان تیر ماه سال جاری مجموعاً ۸۳۹ نفر شامل ۲۲۵ نفر بی خانمان، ۱۸۳ نفر متکدی، ۲۸۷ نفر معتاد متجاهر و ۱۴۴ نفر کودک کار و خیابان شناسایی و ساماندهی شده اند.

متولیان اظهار داشت: در ادامه اجرای طرح سراسری ساماندهی آسیب‌های اجتماعی، دور دوم طرح ضربتی ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی از ابتدای اردیبهشت ماه آغاز و تا ۱۵ خرداد ماه بیش از ۵۶۰ نفر کودک کار، افراد متکدی، زباله‌گرد، معتادان متجاهر و افراد بی سرپناه جذب و به مراکز غربالگری منتقل شدند.

وی با اشاره به انجام گشت زنی به صورت مستمر در محلات نواحی ۶ گانه، ادامه داد: اجرای طرح ساماندهی افراد آسیب دیده اجتماعی موجب بهبود منظر شهری و ارتقاء امنیت اجتماعی شده و رضایتمندی شهروندان را در برداشته است.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اشاره به اینکه ساماندهی آسیب‌های اجتماعی یکی از مطالبات جدی شهروندان است، افزود: شهروندان می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۳۷ پلاس، کلونی‌های آسیب زا را اطلاع‌رسانی نمایند تا گشت‌های حامی شهر نسبت به ساماندهی آنها اقدام کنند.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=21994
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.