• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024

تأکید زاکانی بر تأمین تمام سرانه‌ها در بزرگترین پیاده راه شهری

  • کد خبر : 8128
تأکید زاکانی بر تأمین تمام سرانه‌ها در بزرگترین پیاده راه شهری

علیرضا زاکانی؛شهردار تهران در بازدید از پروژه باغ راه حضرت زهرا (س) در مناطق ۱۷ و ۱۸، بر ضرورت تأمین تمام سرانه های مورد نیاز شهروندان در آن تأکید کرد. به گزارش وطن شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸،در جریان این بازدید که با حضور معاونین شهرسازی و معماری،اجتماعی و فرهنگی،شهرداران […]

علیرضا زاکانی؛شهردار تهران در بازدید از پروژه باغ راه حضرت زهرا (س) در مناطق ۱۷ و ۱۸، بر ضرورت تأمین تمام سرانه های مورد نیاز شهروندان در آن تأکید کرد.
به گزارش وطن شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸،در جریان این بازدید که با حضور معاونین شهرسازی و معماری،اجتماعی و فرهنگی،شهرداران مناطق ۱۷ و ۱۸ و مدیر عامل سازمان نوسازی برگزار شد،عالی ترین مقام مدیریت شهری ضمن بازدید از این پروژه شهری،در نشستی به بررسی وضعیت پیشرفت فیزیکی آن و رفع موانع موجود پرداخت.
برپایه این گزارش، زاکانی شهردار تهران در این نشست با اشاره به این نکته که باغ راه حضرت زهرا (س) بعنوان بزرگترین پیاده راه شهر نیازمند تأمین سرانه های شهری است، تأکید کرد: شهروندان بعنوان صاحبین اصلی شهر در زمان حضور در این پروژه باید احساس کنند در محل سکونت خویش بوده و کمبودی را بابت هیچ دسترسی و امکاناتی حس نکنند.
لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=8128
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.