• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024

بیلبوردهای شهری از شجاعت یحیی سنوار می‌گویند

  • کد خبر : 25422
بیلبوردهای شهری از شجاعت یحیی سنوار می‌گویند
همزمان با خبر درگیری نیروهای پیاده‌نظام زرهی در محله تل سلطان در رفح و به شهادت رسیدن فرمانده یحیی سنوار، اکران فرهنگی کاریکاتورهای بین‌المللی در واکنش‌به این شهادت شجاعانه در پایتخت اجرا شد.

به گزارش وطن شهر و به نقل از اداره ارتباطات و امور بین‌الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، همزمان با خبر درگیری نیروهای پیاده‌نظام زرهی در محله تل سلطان در رفح و به شهادت رسیدن فرمانده یحیی سنوار رییس دفتر سیاسی حماس در یک ساختمان در نوار غزه، اکران‌های فرهنگی کاریکاتورهای بین‌المللی از لحظات آخر نبرد شجاعانه  فرمانده شهید یحیی سنوار در بیلبوردهای شهری پایتخت اکران شد.
این کاریکارتورها که همگی لحظات آخر شهادت شجاعانه این فرمانده حزب الله را به تصویر کشیده‌اند به تصویرگری کاریکاتوریست‌هایی از فلسطین، هلند و ایران با نام‌های محمد حسین نیرومند، محمود عباس، مهناز صابرپور، رافت الخطیب و محمد حسین ساسانی نقاشی شده است. در این اکران فرهنگی در کنار تصاویر کارتونی از جملاتی همچون «ما شکست ناپذیریم»،«وقتی پیروز شدیم پیروزیم و وقتی شهید شدیم هم پیروزیم»، «بدن‌ها می‌میرند اما اندیشه ها نه» و «ای یحیی کتاب خدا را با قوت بگیر» استفاده شده است.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=25422
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.