• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
زاکانی:

به دنبال رعایت «عدالت» در ارایه خدمات هستیم

  • کد خبر : 2870
به دنبال رعایت «عدالت» در ارایه خدمات هستیم
آیت‌الله مکارم شیرازی در دیدار اخیر با علیرضا زاکانی شهردار تهران، رسیدگی به محرومان و حل گرفتاری های آنان را مهم برشمردند و گفتند: ما باید مدافع محرومان باشیم و در جهت حل مشکلات آنان بکوشیم و این هم نباید به صورت موضعی باشد.

به گزارش وطن شهر و به نقل از شفقنا، زاکانی به برنامه های شهرداری تهران برای رفع محرومیت در سطح شهر و رسیدگی به همه اقشار مردم اشاره و بیان کرد: در دیدار اخیری که با حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی داشتم، ایشان به چند نکته اشاره کردند که یکی از فرمایشات تحقق عدالت در سطح شهر بود که این آموزه همیشه نصب العین ماست. فرمایش ایشان برخواسته از متن دین و در راستای ارزش های انقلاب اسلامی است.

آقای زاکانی ادامه داد: با توجه به تأکید حضرت آیت الله مکارم شیرازی، از این پس دقت بیشتری در زمینه رسیدگی به محرومان و رعایت عدالت در ارایه خدمت در سطح شهر خواهیم داشت.

وی گفت: رعایت عدالت در ارایه خدمات در کل سطح شهر یکی از برنامه های اصلی شهرداری تهران است که براساس این برنامه در حال فعالیت روی مناطق جنوب شهر و کم برخوردار  هستیم.

وی عنوان کرد: نباید این تصور را داشته باشیم که فقط مناطق جنوب شهر نیاز به رسیدگی دارند چرا که ممکن است بخشی از مناطق شمال شهر مانند محله کن نیز از محرومیت در رنج باشد.

آقای زاکانی در پایان تأکید کرد: ما در تلاش هستیم به مناطقی که ظرفیت های لازم برای ارایه خدمت در آن دیده نشده، توجه بیشتری داشته باشیم و به محلات کم برخوردار و محرومین رسیدگی ویژه کنیم.

 

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=2870
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.