• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024

برگزاری ۳٠ برنامه گردشگری در ایام فجر در قطب گردشگری پایتخت

  • کد خبر : 14513
برگزاری ۳٠ برنامه گردشگری در ایام فجر در قطب گردشگری پایتخت
معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۲ از اجرای ۳۰ عنوان ویژه برنامه گردشگری در دهه فجر با عنوان جشن خانواده بزرگ ایران در قطب گردشگری تهران خبر داد.

به گزارش وطن شهر و به نقل از روابط‌ عمومی شهرداری منطقه۲۲، حامد خداوردی گفت: ما تلاش کردیم تا با نکوداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اثرات آن را به نسل جوان انتقال و در جهت ترغیب شهروندان به مقوله گردشگری و معرفی اماکن، ظرفیت ها و پتانسیل‌های گردشگری منطقه ۲۲ قدم برداریم.

وی افزود: تکریم خانواده معظم شهدای انقلاب و جنگ، خاطره گویی پیشکسوتان انقلاب در مساجد، برگزاری مسابقات پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری، تورهای نیمروزه به موزه‌ها و اماکن زیارتی، طبیعت‌گردی در حریم منطقه، برپایی میز خدمت، غبارروبی مساجد، شب شعر انقلاب، مسابقات فرهنگی با محوریت انقلاب و معرفی اماکن و مقاصد گردشگری سطح منطقه ۲۲ از جمله ویژه‌برنامه‌های ایام مبارک دهه فجر در محلات و روستاهای حریم منطقه بود.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه نیز به برگزاری چندین عنوان نمایشگاه گردشگری همزمان با دهه فجر اشاره کرد و گفت: جشنواره غذاهای بومی و محلی، صنایع دستی، نمایشگاه‌ عکس‌های انقلاب، نمایشگاه دست‌سازه‌ها و دور ریختنی‌ها، تولیدات خانگی و صنایع دستی و نقاشی هنرمندان منطقه از جمله نمایشگاه‌هایی بود که در دهه مبارک فجر برگزار شد.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=14513
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.