به گزارش وطن شهر و به نقل از روابط عمومی شرکت نوسازی و عمران چیتگر، الهه خانی ضمن اشاره به حضور پرتعداد برندهای غذایی مطرح در مجتمع باملند، ترویج گردشگری خانوادگی را یکی از اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد و افزود: علاوه بر اهداف عنوانشده، سعی داریم با برگزاری جشنوارههای اینچنینی در راستای اصلاح فرهنگ مصرف و کاهش ضایعات و تهماندههای غذایی قدم برداریم.
خانی افزود: نقش پررنگ مجتمعهای تجاری، رستورانها و فستفودها در ترویج فرهنگ صحیح غذایی و ارتقای سلامت جامعه، غیر قابل انکار است و شرکت نوسازی و عمران چیتگر از فرصت ایجادشده در مدیریت باملند تلاش دارد تا ضمن ادای مسئولیت اجتماعی خود در این زمینه، موجبات نشاط و سرگرمی شهروندان و گردشگران را نیز فراهم کند.
مدیر روابط عمومی شرکت نوسازی و عمران چیتگر با بیان اینکه چالش مسابقه آشپزی با حضور داوران کاملا حرفه ای برگزار شد، عنوان کرد: این مسابقه به منظور کشف استعداد های ناشناخته این صنعت محبوب در مجتمع تجاری تفریحی باملند برگزار شد.
بر پایه این گزارش، اولین دوره مسابقه پخت پیتزا ویژه خانواده ها با حضور خانوادههای علاقهمند، شنبه ۲۸ مهر ماه در مجتمع بام لند برگزار شد. در این مسابقه که با میزبانی و مشارکت برندهای ایرانی همراه بود، ۵ گروه ۲ نفری آموزشهای اولیه طراحی و پخت پیتزا را فراگرفتند و سپس با نظارت کارشناسان با شرکت در مسابقه، هریک پیتزای خود را پختند و به نفرات اول تا سوم جایزه تعلق گرفت.