• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024

برگزاری رویداد ورزشی “بهترینِ خودت باش” در بام‌لند

  • کد خبر : 25431
برگزاری رویداد ورزشی “بهترینِ خودت باش” در بام‌لند
به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش و به همت شرکت نوسازی و عمران چیتگر، رویداد ورزشی "بهترینِ خودت باش" در مجتمع تجاری و تفریحی باملند برگزار شد.

به گزارش وطن شهر و به نقل از روابط عمومی شرکت نوسازی و عمران چیتگر، مجید قادری مدیرعامل شرکت نوسازی و عمران چیتگر، ضمن ارج نهادن به تلاش گروه ورزشی چیتگر در راستای ترویج زندگی سالم، به نتایج مثبت سبک زندگی سالم و اثرات شخصی و گروهی آن اشاره و تصریح کرد: به عنوان یکی از بخش های مدیریت شهری حمایت از ورزش همگانی را وظیفه‌ خود می‌دانیم و برگزاری رویدادهای این‌چنینی را در حیطه‌ مسئولیت اجتماعی مشارکتی قلمداد می‌کنیم.

وی با بیان اینکه این امر منجر به حضور مستمر شهروندان در عرصه ورزش می شود، ادامه داد: این اقدامات مشوق و انگیزه ای است برای کسانی که میل و اشتیاق به ورزش دارند اما محرکی نیست که آنان را به این سمت سوق دهد و البته که ادامه این حرکت اثرات بسیار مفیدی در زندگی شهروندان می گذارد.

قادری در ادامه به موضوع تلاش مجتمع تجاری – تفریحی بام لند برای فراهم کردن زیرساخت‌های ورزش همگانی اشاره و اضافه کرد: امید است با گسترش حوزه‌ ماموریت شرکت نوسازی و عمران چیتگر، شاهد تحقق آرمان‌های عالیه‌ شرکت در توسعه و گسترش گردشگری ورزشی و گردشگری خانوادگی باشیم.

برپایه این گزارش، این رویداد فرهنگی ورزشی صبح روز سه‌شنبه یکم آبانماه ۱۴۰۳، در آمفی‌تئاتر روباز باملند با حضور ۲۰۰ نفر از شهروندان ورزشکار گروه ورزش صبحگاهی چیتگر برگزار شد؛ در ادامه‌ این رویداد ورزشی با اهدای هدایایی از شرکت‌کنندگان تقدیر بعمل آمد.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=25431
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.