• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024

برگزاری جشن کیلومتری عید غدیر در حاشیه شهر مشهد

  • کد خبر : 2302
برگزاری جشن کیلومتری عید غدیر در حاشیه شهر مشهد
دبیر اجرایی بزرگداشت عید غدیر در حاشیه شهر مشهد گفت: همزمان با روز عید غدیر در بزرگراه بابانظر و خیابان مهرآباد جشن کیلومتری غدیر از ساعت چهار بامداد الی ۲۴ برگزار خواهد شد.

به گزارش وطن شهر و به نقل از شهرآرانیوز، محمدرضا حقدادیان با اشاره به برگزاری باشکوه جشن غدیر در حاشیه شهر مشهد اظهار کرد: این آئین همزمان با روز عید غدیر از ساعت چهار بامداد با قرائت دعای ندبه آغاز خواهد شد. سخنرانی، برگزاری جنگ شادی، اکرام سادات و قرعه‌کشی و اهدای جوایز از برنامه‌های این جشن خواهد بود.

وی افزود: در این جشن کیلومتری غرفه‌های متعددی از جمله پذیرایی و سقاخانه ساقی کوثر و همچنین خدمات شادمانه شامل ایستگاه بازی، ایستگاه ورزشی، ایستگاه مسابقه، ایستگاه گریم کودکان، ایستگاه کارتینگ و ایستگاه چرخ و فلک دستی فعال خواهد بود.

دبیر اجرایی بزرگداشت عید غدیر در حاشیه شهر مشهد تصریح کرد: همچنین ایستگاه مشاوره، پاتوق دخترانه، ایستگاه مجری‌گری و گویندگی و ایستگاه پیرایش مردانه به صورت رایگان برپا می‌شود.

حقدادیان بیان کرد: علاوه بر این پایگاه سیار انتقال خون، تماشاخانه سیار، ایستگاه یونیت دندانپزشکی و بینایی‌سنجی نیز در حاشیه این جشن برگزار خواهد شد و کارشناسان اورژانس برای کنترل دیابت، فشار خون و شاخص بی‌ام‌آی خدمت‌رسانی خواهند کرد.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=2302
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.