• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024

برگزاری آیین بهره‌برداری از ناوگان جدید سرویس مدارس استثنایی شهر تهران

  • کد خبر : 7784
برگزاری آیین بهره‌برداری از ناوگان جدید سرویس مدارس استثنایی شهر تهران
آیین بازگشایی مدارس استثنايی شهر تهران برای سال تحصيلی جدید همزمان با بهره‌برداری از ناوگان جدید سرویس این مدارس در مجتمع آموزش استثنایی نیمروز برگزار شد.

به گزارش وطن شهر و به نقل از روابط عمومی شرکت خودرو سرویس شهر، در این مراسم سید جعفر تشکری هاشمی، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مسئولیت ویژه شهرداری تهران و شرکت خودرو سرویس شهر در سرویس‌دهی به تمامی مدارس استثنایی شهر تهران، از رایگان و استاندارد بودن این سرویس‌ها خبر داد.
حمید طریفی حسینی، رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور نیز از صورت گرفتن هماهنگی‌های لازم با شورای شهر و شهرداری تهران خبر داد و گفت: «پیش‌بینی ما این است که با توجه به ورود شرکت حمل‌ونقلی متعلق به شهرداری به ارائه این خدمات، مشکل خاصی پیش روی والدین دانش‌آموزان و مدارس نخواهد بود.»
در این مراسم تعدادی دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر تهران از جمله حبیب کاشانی، سید احمد علوی و مهدی پیرهادی و همچنین صالحی شهردار منطقه ۲ نیز حضور داشتند.
افشین جباری، مدیرعامل شرکت خودرو سرویس شهر هم با اشاره به تاکید شهردار تهران بر رفع دغدغه خانوده‌های دانش‌آموزان استثنایی، افزود: «ما مسئولیت اجتماعی شهرداری تهران را به انجام می‌رسانیم و بیش از ۱۶۰۰ خودرو برای این کار اختصاص داده‌ایم.»

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=7784
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.