• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024

برپایی جشن”خیابان انتظار” در میدان نبوت تهران

  • کد خبر : 15119
برپایی جشن”خیابان انتظار” در میدان نبوت تهران
شهردار منطقه ۸ از برگزاری بزرگترین جشن‌ نیمه شعبان با عنوان "خیابان انتظار" در شرق تهران در شب میلاد حضرت صاحب‌الزمان (عج) خبر داد.

به گزارش وطن شهر و به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۸؛ “فاطمه تنهایی” شهردار این منطقه با اشاره به محوریت این برنامه در بزرگترین میدان منطقه اظهار کرد: این برنامه در راستای گرامیداشت ایام میلاد با سعادت حضرت صاحب‌الزمان(عج) و ترویج فرهنگ انتظار مهدویت با برپایی ۴۰ موکب و ارائه خدمات متنوع در میدان نبوت میزبان شهروندان خواهد بود.

تنهایی شهردار منطقه با بیان اینکه جشن “خیابان انتظار” یکی از بزرگترین جشن‌های برپا شده در منطقه ۸ تهران طی چند سال گذشته است، تصریح کرد: در این دوره مدیریت شهری تلاش شد از میدان نبوت به عنوان یکی از پرترددترین و قدیمی‌ترین میادین پایتخت، به عنوان میعادگاه شهروندان و علاقه‌مندان در برپایی برنامه‌ها و مناسبت‌های مختلف مانند شهادت حضرت زهرا(س)، شهادت امام رضا(ع) و ترویج و گرامیداشت اعیاد مذهبی استفاده شود که طی برگزاری این مراسمات به همت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه، این برنامه‌ها با استقبال فراوان شهروندان و ساکنان مناطق شرقی پایتخت روبرو شده است.

تنهایی ادامه داد: همزمان با برگزاری این اجتماع بزرگ مردمی در شب نیمه شعبان در منطقه۸، برپایی گذر فرهنگی در قالب غرف ورزشی، فرهنگی، هنری، و… همراه با پذیرایی و برپایی استیج و اجرای برنامه‌های شاد و مهیج هنری، طنز، مسابقه، پخش دعای فرج و … در دستور کار است.

شهردار منطقه ۸ از همکاری ناحیه مقاومت بسیج شهید بهشتی در این جشن بزرگ خبر داد و افزود: با مشارکت فعال همکاران منطقه هشت ، کار خدمت‌رسانی و پذیرایی از شهروندان را در میدان نبوت انجام خواهیم داد.

وی در پایان با اعلام خبر برگزاری این جشن در روز شنبه ادامه داد: جشن بزرگ “خیابان انتظار” از ساعت ۱۶ در میدان نبوت تهران آغاز خواهد شد و در شب میلاد صاحب الزمان(عج) بانگ” یا مهدی ادرکنی” همراه با نورافشانی آسمان منطقه۸، در میدان نبوت طنین‌انداز خواهد شد.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=15119
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.