• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری:

برخورد قاطعانه با محتکران و گران‌ فروشان

  • کد خبر : 1709
برخورد قاطعانه با محتکران و گران‌ فروشان
رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: مردم انتظار دارند بازرسان در راستای برخورد با کسانی که فشار معیشتی را بر مردم افزایش می‌دهند، قاطعانه و جدی عمل کنند.

به گزارش وطن شهر و به نقل از ایرنا، حجت‌السلام احمد صالحی روز یکشنبه در محل مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری با حضور وزیر دادگستری اظهار داشت: در شرایطی که ساماندهی و رفع مشکلات اقتصادی از اولویت‌های دولت سیزدهم است بازوی تعزیراتی وزارت دادگستری نقش ویژه ای در این زمینه دارد.

وی افزود: ما یک نوع تحریم خارجی و یک نوع تحریم داخلی داریم که تحریم داخلی توسط سوداگران، محتکران و گران‌فروشان صورت می‌گیرد و مردم انتظار دارند بازرسان در راستای برخورد با این دسته از کسانی که فشار معیشتی را بر مردم افزایش می‌دهند، قاطعانه و جدی عمل کرده و همانطور که در این مدت شاهد بودیم اجازه ندهند افرادی با تخلف از قانون و رعایت نکردن قیمت‌های مصوب حق مردم را تضییع کنند.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری بیان کرد: مردم انتظار دارند که نهادهای مسئول، پناه آنان در برابر گران‌فروشان و سودجویان باشند.

حجت‌الاسلام صالحی عنوان کرد: آگاهی بخشی و آموزش درباره قوانین و مقررات، نقش عمده‌ای در پیشگیری از جرایم دارد، گاهی کسانی از سر ناآگاهی رفتار و فعالیتی از خود نشان می‌دهند که به حال جامعه مضر است.

رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: یکی از گام‌های اساسی در ارتقاء سطح قانونمداری جامعه و پیشگیری از جرایم، جدی گرفتن بحث آموزش و آگاهی رسانی به شیوه‌های مختلف و از جمله در رسانه‌ها است.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=1709
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.